Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Предмет даної статті не має офіційної назви.
Це ім'я виступая в якості заміни невистачаючий назві, і не являється частиною всесвіту Атаки титанів.

Мати Жана (ジャンの母 Жан но хаха) - мати Жана Кірштейна, колишнього випускника 104-го Кадетського училища та члена Розвідкорпусу, тажителька району Трост.

Зовнішність[]

Мати Жана статурна жінка середнього віку. У неї каштанове волосся довжиною плечей, яке вона тримає в щільному хвостику в спині. Як пересічна громадянка Троста, вона зазвичай носить просту сукню, покриту червоним фартухом.

Особистість[]

Вона любляча і турботлива мати, незважаючи на образливий тон, яким Жан говорить з нею. Кілька разів вона робила так, щоб переконатися, що Жан достатньо їсть та насолоджується своїм часом або друзями.

Предісторія[]

У якийсь момент часу, перш ніж Жан записався на військову підготовку, вона захворіла до того, що Жан повинен був піклуватися про неї.

Одного ранку мати Жана снідає для себе і Джин з баржами в його кімнату, щоб змусити його прийти з нею. Її вторгнення дратує Жана і він її виганяє з кімнати.

Біографія[]

Арка Королівський уряд[]

У ніч перед операцією Розвідкорпусу з відвоювання стіни Марія, Ерен під час бійки насміхається з Жана, називаючи його "Жанчиком", саме так називала його мати коли навідувала його під час військових тренувань. Ерен також нагадує Жану, що йому слід краще погодитись з мамою та поважати її.

Advertisement