Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Мати Мозеса (モーゼスの母 Мозесу но хаха) - житель району Сегансії перед падінням стіни Марія. Вона також є матір'ю Мозеса Брауна.

Зовнішність[]

Вона була жінкою середнього зросту з довгим темно-золотистим волосся, зав'язане у хвіст, та карими очима. Вона носила світло-кольоровий плащ.

Особистість[]

Здалось, що любила свого сина Мозеса та хвилювалась за нього, намагаючись знайти серед натовпу розвідників після навдалої операції. Вона гірко заплакала, коли їй подали руку її сини, те що від нього лишилось. У сльозах вона вимагала від Кіта Шадіса взнати чи недарно загинув її син і була сильно шокована від слів Шадіса, про те що його смерть нічого не була вартувала.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Шадіс визнає свою марність перед матірю Мозеса

Шадіс визнає свою марність

Після повернення Розвідкорпусу з невдалої операції за межами стін, мати Мозеса проривається серед натовпу до прибувших розвідників, шукаючи свого сина Мозеса. Зустрівшись з командиром Шадісом, їй дають те що лишилось від Мозеса: його єдина рука. Розбита у сльозах, вона вимагає відповіді від Шадіса про те чи смерть її сина допомогла людству, на що Шадіс з ганьбою визнає свою марність та каже, що смерть Мозеса нічого не означає.

Advertisement