Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Мати Мікаси (ミカサの母 Mikasa no haha?) - мати Мікаси Аккерман та дружина пана Аккермана. Вона разом з родиною проживали в будинку посеред лісу після району Сігансіни.

Зовнішність[]

Мати Мікаси була жінкою азійської зовнішності за тридцять. Вона мала чорне довге волосся, яке дотягувалось до плечей та чубом, що розділяє її волося по бокам, дотягуючись також до вух. В неї були сірі очі, на обличчі зазвичай спокійний вираз. По її одягу можна зрозуміти що вона було домогосподаркою.

Особистість[]

Вона була доброю та люб'ячою мамою, яка не забувала про свої традиції. В момент коли життя Мікаси було під загрозою, вона проявила сміливість, намагаючись захистити Мікасу будь-якою ціною

Біографія[]

В день коли мав прийти доктор Йегер, вона вчила малу Мікасу техніки вишиття, яке передавалось з покоління в покоління, і добавила те що вона навчить так само своїх дітей. Після чого Мікаса питає у матері звідки беруть діти, на що та переключає питання на батька.

Їхню розмову перериває стуків у дверу. Батько Мікаси відкриває двері, сподіваючись що це доктор Йегер прийшов. Виявилось що це не він, а група грабіжників, один з яких вбиває батька Мікаси. Вони прибули аби викрасти Мікасу та її матір, аби продати на чорному ринку. Її чоловік швидко померає від одного удару ножем в живіт.

Тіло матері Мікаси

Тіло матері Мікаси

Відчувши загрозу життя Мікасі, мати з усіх сил намагається дати відсіч грабіжникам, проте так само вмирає від удару сокирою одного з грабіжників. Тоді викрадають Мікасу, але пізніше самі були вбити Ереном та Мікасою.

Подальний сюжет[]

Сім'я Акерманів

Мікаса згадує своїх батьків

Коли Леві Аккерман говорить про Кенні Аккермана, він запитує в Мікаси чи можливі родини зв'язки з ним. Вона розповідає те коли її батьки живі, вони розповідали те родина батька, клан Аккерманів, зазнавав переслідування і те що азійська родина її матері втратила місце для проживання в середині стіни, напевно через їхню расу. Тоді Мікаса зазначила, що її батько зустрічав схожих людей, яким довелось тікати з міста до гір і там вони одружувались. Вона також заявляє, що її батько не знав чому Аккермани зазнавали дискримінації і те що вони не були різних рас, на відміну від її матері.

Advertisement