Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Мер Стохеса (ストヘス区長 Сутохесу кучо) - політик, який вів бізнес та обов'язки в районі Стохес.

Зовнішність[]

Мер Стохеса був чоловіком літнього віку зі затонулими очима золотистого кольору. Він мав коротке коричневе волосся з тонкими вусами. Він мав середній зріст та носив чорний костюм з білою сорочкою під низом.

Особистість[]

Мер району Стохес є раціональною і спокійною людиною, здатною тримати рівну голову, обговорюючи з Ервіном Смітом загибель сотень своїх місцевих громадян від рук Жіночої Особини та Розвідкорпусу під його командуванням.

Біографія[]

Арка Битва в Стохесі[]

Мер запитує Ервіна

Мер запитує у Ервіна

Після операції Розвідкорпусу по захопленню Жіночої Особини в окрузі Стохес, яка призвела до великої кількості жертв і руйнувань, Ервін Сміт, серед інших високопоставлених осіб, включаючи міністра Ніка, покликаний на зустріч з мером, щоб обговорити збитки.

Мер запитує Ервіна про його рішення не просити допомоги у Військової поліції, на що той відповідає, що через можливість, що підозрюваний має союзників, йому потрібно переконатися, що про план знають лише ті, кого виключили. Мер визнає, що Жіночою Особиною виявилася Енні Леонхарт, член Військової поліції, але все ж ставить під сумнів те, що Ервін має сказати про важку шкоду, яку район зазнав під час операції з її захоплення. Ервін наполягає, що його план полягав у тому, щоб розправитися з нею, не завдавши шкоди, але не вийшло так, як він очікував і було втрачено багато властивостей і життів, яким він пропонує вибачення.

Однак він вказує на те, що якби вони дозволили їй втекти, вона та її союзники могли б зруйнувати Стіни, і отримані пошкодження були б більшими величинами; і з цієї точки зору він просто вибрав найменше зло. Мер задається питанням, чи дійсно його дії запобігли загибелі людства, оскільки вони не в змозі отримати від Енні жодної інформації. Ервін погоджується з тим, що в її нинішньому кристалі піддати сумніву її неможливо, але з його точки зору той факт, що їм вдалося захопити одного з ворогів людства, є досить цінним, тому що це доводить, що вони є серед них, і просить його дозволу вистежити і закинути всіх їх.

У цей момент їхню розмову перериває Томас, який вривається і повідомляє Ервіну, що стіну Роза була прорвано.

Advertisement