Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Мобліт Бернер (モブリット・バーナー Мобурріто Бана) - солдат-ветеран Розвідкорпусу та віце-капітан (分隊副長 Бунтай Фукушьо) в Четвертому загону під командуванням Ханджі Зої. Він також був її асистентом.

Зовнішність[]

Мобліт мав коротке гладке каштанове волосся, що розпускалося по середніх і світло-коричневих очах. Він був середнього зросту і зросту, але часто носив тривожний вираз через дику і імпульсивну особистість свого вищого офіцера. Мобліт носив стандартну уніформу Корпусу Розвідки з зеленою сорочкою на ґудзик, але іноді його бачили в чорних штанах з білим ґудзиком вниз. На місіях носив зелений плащ скаутського полку.

Особистість[]

Він виглядав як розумна і відповідальна людина, що може бути причиною того, що йому було доручено зберегти свого надмірного і ексцентричного начальника від неприємностей. Більшу частину часу це залишило його в стані майже паніки, маючи постійно нагадувати Ханджі бути більш обережнішою або тягнути себе до безпеки. Те, що він залишався на боці Ханджі, постійно припускає, що він був вірною людиною, незалежно від стресу, пов'язаного з перебуванням під їхнім командуванням.

Біографія[]

Арка Переддень контратаки[]

Мобліт турбується за Ханджі

Мобліт турбується за Ханджі

Мобліт вперше з'являється в якості помічника Ханджі Зої, стоячи поруч, коли Ханджі намагається налагодити зв'язок з захопленими Титанами, яких вони назвали Соні і Бін. Він безмірно панічно боїться, здавалося б, безрозсудних спроб Ханджі змусити двох титанів відповісти на них, неодноразово кажучи Ханджі відступити.

Через деякий час, Ханджі цілеспрямовано пробиває Біну серце довгим списом, щоб визначити реакцію Титана на біль, кричачи при цьому. Мобліта турбує їхня реакція, на яку вони відповідають, що бачити Біна в такому болю - це те, що змушує їх кричати і бути такими засмученими. Пізніше ще одна спроба налагодити зв'язок з Соні мало не змушує його відкусити голову Ханджі, і Мобліт відриває їх від страху, вигукуючи, що Ханджі, безумовно, помре, якщо обережність не буде застосована. Після того, як його знову викликали на територію, де утримували титанів, Ханджі знаходиться у відчаї при вигляді їхнього вбивства. Коли Ханджі кричить, Мобліт намагається заспокоїти їх від бокових ліній.

Мобліт бере участь в експериментах Ханджі і Загону Леві над здібностями Титана Ерена. Коли Ерен випадково перетворюється на Титана під час їжі, Мобліт і Ханджі бачать вибух і йдуть до джерела перетворення, щоб побачити, що сталося. Ханджі. негайно спалює себе, намагаючись оглянути Титан Ерена, і Мобліт вказує їй на її безросудність.

Арка 57-а зовнішня місія Розвідкорпусу[]

Мобліт та Ханджі

Мобліт та Ханджі приймають свою поразку

Moblit бере участь у 57-й зовнішній розвідувальній місії. Він призначається солдатам, які чекають на Жіночу Особину в засідці і є серед них після того, як вона потрапила в полон. Коли Леві залякує Титана і розповідає їй про свої плани розчленувати її справжнє тіло, Жіноча Особина випускає оглушливо гучний рев, який змушує Мобліта і Ханджі закривати вуха, як кричить Титан. Після реву Мобліт вголос дивується, чи це був гримучий гул смерті, і з подивом бачить, як численна кількість Титанів починають роїти місцевість і нападати. Коли вони починають пожирати її, командир Ервін Сміт наказує всім загонам вступити в бій з титанами і захищати Жіночу Особину до смерті. Мобліт невпинно бореться серед товаришів, але безуспішно. Командувач, розуміючи, що все втрачено, наказує своїм солдатам відтягнути назад і повернутися в район Каранес.

Арка Битва в Стохесі[]

Мобліт разом з іншими солдатами

Мобліт разом з іншими солдати спостерігає за битвою Ерена та Енні

Мобліт бере участь у спробі Корпусу Розвідки захопити Енні Леонхарт в окрузі Стохес після того, як вона виявляється Жіночою Особиною. Його та загін Ханджі отримує завдання створити спеціальну зброю для стримування цілі, щоб захопити Енні, якщо вона спробує втекти. Хоча пастка успішно пастки Енні, їй вдається вирватися на свободу і продовжувати.

Як тільки Ерен вступає в бій з Енні в його формі Титана, Мобліт і решта його загону слідують за двома бійцями, коли вони просуваються через район. Він серйозно зазначає, що їхня операція може знищити весь район, перш ніж Енні буде схоплена, але Ханджі просто нагадує йому про наказ Ервіна захопити Енні будь-якою ціною. Зрештою битва приводить солдатів до бази стіни Шіна, де Енні нарешті захоплена.

Здібності[]

Мобліт був заступником командира Четвертого загону в Корпусу Розвідки та був важливим членом організації, переживши чимало експедицій за стінами разом зі своєю наставницею. Він володів непоганими науковими навичками, виконуючи роль асистента Ханджі під час її дослідів.

Було також показано, що він був вравний у малюванні, будучи в змозі намалювати портрет Ерена коли того витягували з Титана.

Характеристики: Мобліт Бернер
Навик бою
7/10
Iніціативність
7/10
Iнтелект
8/10
Командна робота
9/10
Доповідання
10/10

Відносини[]

  • Ханджі Зої - Мобліт виступав особистим помічником Ханджіі часто керував Ханджі протягом проектів або допомагав їм з певними завданнями. Він легко встомлювався від сміливих жестів Ханджі, іноді докоряючи їм за вчинення небезпечних дій. Навіть так, він піклувався про безпеку Ханджі перед свою смертю, поставиши її безпеки вище за свою.

Цікаві факти[]

  • В одному з інтерв'ю, Хаджіме Ісаяма згадав те, що з усіх ветеранів Розвідкорпусу, Мобліт випиває найбільше через його непросту посаду.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement