Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі
Предмет даної статті не має офіційної назви.
Це ім'я виступая в якості заміни невистачаючий назві, і не являється частиною всесвіту Атаки титанів.

Містер Сміт - батько Ервіна Сміта та шкільний учитель. Його слова та теорія про зовнішній світ дала мотивацію Ервіна довести правдивість

його теорії.

Зовнішність[]

Містер Сміт був дорослим чоловіком високо зросту, з коротким світлим волосся сірими очима та круглими окулярами. Він мав бороду, вуса та характерні зморшки на обличчі. Працюючи шкільним вчителем, носив білу сорочку з гудзиками та темно-сірі штани.

Особистість[]

Судячи з професії вчителя, можна сказати, що Сміт був дуже розумним, враховуючи його теорії про Стіни. Він глибого переживав за майбутнє свого сина Ервіна, оскільки не розповів про теорії Стін на уроці історії. Проте все ж ввечері розповів її Ервіну.

Біографія[]

Mr

Містер Сміт ділиться своєю теорією з сином

Містер Сміт був батьком Ервіна Сміта та вів уроки історії в його рідному місті. На одному з уроків, малий Ервін підняв руку та задав питання. Містер Сміт надав переважу не відповідати на це запитання та завершити урок історії. Уже вдома батько розповів сину свою чесну відповідь на теорію засновану на його власних думках. Він розповів, те що книги історії, видані владою, повні містики та конспірології. Він згадав, що неможливо аби люди просто взяти та забули свою історію. Замість цього на його думку єдним способом для того аби людство забуло свою історію було стерття пам'яті у людей якимось чином.

Sannes reflects on the things he did

Спогади Саннес про катування Містера Сміта

Через наївність Ервіна, він почав розповсюджувати теорію батька серед своїх однолітків. Одного дня до нього підійшов тоді ще молодний Джел Саннес та запитав про що хлопець розповідає. Після цього, він та його товариш Ральф натрапили на слід теорії Містера Сміта. Вони секретно викрали та почали катувати батька Ервіна, допитуючи усе що йому відомо. Його тіло пізніше було викинути за межами після, аби зробити вигляд наче це був нещасний випадок.

Advertisement