Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Нанаба (ナナバ Нанаба) - членкиня-ветеран Розвідкорпусу в загоні Майка.

Зовнішність[]

Нанаба була жінкою середнього зросту з коротким світло-блондинистим волосся, розділеним високим чубом,в стилі підріз та світло-голубими очима. Попри її середню тілобудову, вона була вправною у використанні пристроїв маневрування. Вона носила стандартну уніформу Розвідкорпусу з сірою сорочкою та зеленим плащем на спині.

Особистість[]

Нанаба була спокійно та мовчазною людиною, спілкуючись лише при необхідності. Вона не розкидувалась наказами до новобранців Розвідкорпусу та була в змозі проявити лідерські здібності. Нанаба залишалась спокійною та вела новобранців з 104-го Кадетського училища під час прориву стіни Роза. Вона показала себе як віддана особа, ризикуючи життя для порятунку новобранців та своїх товаришів без зайвої думки. Пізніше саме її бажання захистити усіх призведе до її смерті.

Біографія[]

Арка Жіноча Особина[]

Нанаба брала участь в 57-й експедиції Розвідкорпуса за стінами разом з підрозділом Крісти Ленц. Під час операції, розвідники займають позиції на краю гілок в Лісі гігантських дерев. Коли Кріста почала питати про Титанів, які поступово залазила на дерева, Нанаба спокійно відповіла тим що можна використати пристрої маневрування, якщо Титани наблизяться надто близько. Вони все ж перегруповуються на іншу гілку, заспокоючи Крісту тим що їм слід ще тримати позиції.

Арка Зіткнення Титанів[]

Майк заохочує Нанабу

Майк заохочує Нанабу до битви

Під час битви в Стохесі, загін Майка мав завданні наглядати за кількома новобранцями зі 104-го Кадетського училищя з підозрою наявності шпигуна серед них. Майк помічає наблизаючих Титанів з південої частини стіни Роза та роздумує, що десь має бути пролом в стіні. Нанаба наказує новобранців вирушати на конях, перш ніж повернутись до Майка на дах. Нанаба виражає почуття відчаю та сумніву на надію про виживання людства, після чого Майк їй нагадує, що людство програє лише тоді коли припине боротьбу.

Коли загін та новобранці рушили, Майк відділяється від групи, аби відіграти Титанів поблизу, і загін розділяється на чотири команди. Команда Нанаби шукають прорив в стіни Роза, але вночі наштовхаються на загін Гергера, так нічого не знашовши. Коли настає ніч, групи вирішуються переночувати в замку Утгарда.

Нанаба вбиває Титанів

Нанаба в бою

Через деякий час, замок був оточений групою Титанів, які рухаються вночі. Оскільки новобранці не мали при собі пристрої маневрування, лише Нанаба, Гергер, Рене та Хеннінг спроможні боротись проти Титанів. Під час битви, Рене та Хеннінг гинуть від прилетівшого каменя, кинутого Звіроподібним, який до того ж викликає ще більшу групу Титанів.

Смерть Нанаби

Нанаба кричить від жаху перш ніж бути з'їденою Титаном

Без жодного іншого вибору, вона разом з Гергером продовжують вбивати Титанів, поки в них не закінчуються записи газу та мечів. Поранений Гергер падає зі стіни замка прямо до руки Титана, після чого Нанаби вбиває Титана, що тримав його. В неї закінчується газ разом з мечами і обернувшись вона усвідомлює, що оточена Титанами. Обох Нанабу та Гергера поїдають Титани, коли новобранцям залишається лише дивитись на їхні смерті.

Навички[]

Навички Нанаби не були продемонстровані в повну міру, проте вона вільно сказати, що вона була елітним солдатом серед солдатів в Розвідкорпусі. її командні навички були продемонстровані, коли вона та її товариші змогли з легкістю вбити кількох Титанів. Факт того, що вона пережила події п'ятирічної давнини, так само як пробути в Розвідкорпусі більше п'яти років, дає зрозуміти що вона була досвіченим та сильним солдатом

Характеристики: Нанаба
Навик бою
7/10
Iніціативність
8/10
Iнтелект
8/10
Командна робота
10/10
Вирішення
11/10

Цікаві факти[]

  • Ісаяма стверджував, що з усіх людей, який нюхав Майк Захаріас, Нанаба пахне найкраще, маючи "фруктовий" запах.
  • За словами Ісаями, її зачіска подібна на купу бананів, саме тому він назвав її як "Нанаба".

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement