Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Нік (ニックНікку), часто звертається як Пастор Нік (ニック司祭 Нікку Шісай) - високопоставлений член Культу Стін, члени якого поклоняється стінам та вважають їх святими.

Зовнішність[]

Нік був високим чоловіком літнього віку з помітними зморжками на лобі та біля очей, маючи темні кола над ними. Його волосся було високо на голові і розділене вліво, а боки і спина були набагато коротшими. Він носив чорну рясу з трьома золотистими кольоровими смугами біля вершини, яка має символи Стін, або трьох богинь або святих, на них.

Особистість[]

Нік лютує

Нік лютує під час суду над Ереном

Ніка можна було охарактеризувати одним словом: крайній. Будь-яка спроба перешкодити Стінам є гріхом і вважається найгіршим видом образи в його свідомості. Він ніколи не вагався, щоб його думка була відома і дуже швидко засуджував будь-кого, хто не погоджувався з ним. Це доведено на суді над Ереном Йегером, де він голосно закликав до своєї страти і публічно сперечався з торговцем, який запропонував запечатати Стіни. Будь-який погляд, крім його, вважається жахливо неправильним.

Однак особистість Ніка досить істотно змінилася, коли він став свідком масштабів війни. Оскільки він жив у стіні Шіна, йому ніколи не доводилося бачити кровопролиття, тому шок побачити руйнування повз Стіну його мордував. Він більше нікого не засуджував і не оприлюднював своєї думки, коли він став дуже тихим. Він перетворився на похмурого і гнітючого чоловіка; тільки готові говорити, коли це було абсолютно необхідно. Він все ще зберіг потайний аспект своєї особистості, і відмовився розкривати будь-яку інформацію про Стіни, навіть побачивши жахи, викликані титанами. Настільки великою була його відданість, що навіть загроза смерті не могла його підкорити.

Нік показав ознаки зміни своєї точки зору, перш ніж він був убитий. Поки він не розкривав ніяких секретів про Стіни, він дійсно дав ім'я того, хто міг. Його вірність, можливо, змінювалася, оскільки, як теоретизував Леві Аккерман, він не виявив би ніякої інформації про Розвідкорпус своєму мучителю.

Преісторія[]

Було згадано те, що втратив свою родину за залежності до алкоголю.

Як релігійний лідер, Нік використовував свій вплив, щоб протистояти будь-якій модифікації Стін, будь то постійне герметизація воріт або навіть монтаж гармат на вершині. Хоча він стверджував, що для людей було блюзнірством «калічити» Стіну, справжня причина полягала в тому, щоб зменшити ризик працівників, що відкривають Титанів всередині під час ремонту.

Біографія[]

Нік в Сегансії

Нік проповідує в Сегансії

Арка Падіння Сегансії[]

Нік вперше з'являється як проповідник на вулиці району Сегансії, перед появою Колосального Титана.

Арка Переддень контратаки[]

Нік також присутній на суді проти Ерена Йегера. Він та Найл Док наставляють на тому аби стратити його через ймовірність небезпеки щодо його сил. Під час судового розгляду торговець пропонує постійно ущільнювати стіну Роза, щоб запобігти іншій атаці Титана, розлютивши Ніка. Називаючи людину єретиком, Нік стверджує, що Стіни не повинні бути змінені, зростаючи настільки інтенсивно в його аргументі, що Даріус Заклай змушений змусити його замовкнути.

Арка Битва в Стохесі[]

Пізніше він з'являється як провідниу всередині церки в Стохесі про святість Стін, коли Ерен у формі Титана наносить удар кулаком Енні, штовхаючи її в будівшу, що призвело до загибелі усіх, окрім Ніка. Страх наповнює його, коли він помічає, що двоє Титанів поступово пробираються до стіни Шіна, розуміючи, що їх бій потенційно може пошкодити Стіну.

Арка Зіткнення Титанів[]

Нік благає сховати Титана від сонячного світла

Після того, як Енні розбиває частину стіни Шіна, показуючи Титана всередині, Нік благає, щоб негайно закрити отвір в Стіні, щоб запобігти пробудженню сонячного світла. Розуміючи, що Нік весь час знав правду про титанів у Стінах, Ханджі Зої погрожує йому в спробі змусити його розкрити більше, але той відмовляється. Ханджі погрожує скинути його зі Стіни, але він відповідає, стверджуючи, що він грішник і що його обов'язок - не розголошувати таємниці.

Нік нажаханий

Нік нажаханий від кількості біжанців

Нік змушений під прицілом їхати з Леві і Ханджі в район Ерміх. Після прибуття в Ерміх, Нік жахається від виду сотень біженців, які тікають з стіни Роза. Нік намагається відвернути свій погляд, але Леві змушує його дивитися і приймати реальність свого рішення про приховування інформації. Нік зустрічається з Ханджі і каже їм, що, хоча він і не може розкрити все, що знає, він може вказати їх члену Розвідкорпусу, який може розповісти більше: Кріста Ленц.

Арка Королівський уряд[]

Ханджі знаходить тіло Ніка

Ханджі знаходить тіло Ніка

Нік отримав кімнату в будівлі у військовій казармі Тросту. В ночі до нього зайшли двоє членів Першого внутрішнього загону. Боячись, що Нік видав важливу інформацію розвідникам, їй направляє королівський уряд аби дізнатись чи розповів про щось Нік і тоді розібратись з ним.

Попри жорстокі тортури, Нік відмовився будь-що казати і двоє поліцейських зрештою його вбили. Аби прикрити їхню причетність, вони видають це як місце злочини, стверджуючи що Нік був вбитий під час пограбування зі зломом.

Цікаві факти[]

  • В нього один день народження з Артуром Браусом.
  • Його та дідуся Арміна озвучує один і той же сею.
Advertisement