Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Ніколас Лобоф (ニコラス・ロヴォフНікорасу Лобофу) - головний антагоніст та голова антирозвідницької франції та близький до компанії Ланг. Він з'являється у спін-оф манзі "Атака Титанів: Вибір без жалю" та одноіменної аніме адаптації.

Зовнішність[]

Лобоф був чоловіком літнього віку зі зморшками на обличчі. Він мав кругле обличчя з коротим волосся розділеним по бокам з лисою лобовою частиною голови, довгі темні вуса та затонулі очі з пронизливим поглядом. Його вбрання було не дуже пишним та складалось з сірою куртки з червоної краватки та білої сорочки.

Особистість[]

Ловоф був егоїстичним та жадібним дворянином, який готовий піти на жорстокі кроки, щоб отримати те, що він хоче. Ловоф виявився маніпулятивним, шантажуючи Леві та його друзів Яном, щоб змусити їх виконувати його накази. Він також був з тих людей, які виконують все до кінця, готуючись вбити Ервіна Сміта для того аби зупинити розкриття деталів про його злочини.

Біографія[]

Вибір без жалю: частина перша[]

Перша поява Лобофа

Лобоф укладає з Леві угоду

Ніколас Лобоф вперше з'являється як роботодавець Леві, Фарлана Черча та Ізабель Манголії. Він представляє себе та бере Яна, як важіль домовленості для трьох для виконання його завдання. Він обіцяє трьом надати громадянство надземного міста та суму грошей, аби завдання було успішним. Лобоф повідомив, що ціль у будь-якому випадку буде створювати угоду, і разом з цим угода буде пробита.

Advertisement