Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Околиця Орвуд (オルブド区 Орвуду-ку) - північний район стіни Шіна.

Історія[]

Арка Королівський уряд[]

Титан Рода прямує до Орвуда

Титан Рода повзує до Орвуда

Після перетворення на величезного нерозумного Титана, Род Рейс повільно прямує в напрямок околиця Орвуд. Через відсутність справжнього контролю над собою, Титана Рода прямо у місто з великим ускупченням людей. Під командуванням Ервіна Сміта, військо не евакуює жителів району через побоювання, що Титана піде в напрямок столиці Мітрас та проб'є її. Ервін доходить до думки дочекатись коли Титан дійде до міста та створює план евакуції жителів. Гарнізон приймає його план та стає на вершину стіни в очікуванні Титана.

Титан Рода залазить на стіну

Титан Рода залазить на Стіну

Члени Гарнізону наносять масивні удари до Титану з гармат. Вони продовжують наносити обстріли до Титану, але то просувається далі. Налякані жителів зі жахом бачать, як величезний Титан залізає на стіну. Троє дітей в місті нагадують Ерену про дні коли йому з Мікасою та Арміном доводилось дивитись як Колосальний Титан знищує район Сегансії. Проте у Корпусу Розвідки є план з використанням бочок з порохом для підриванням рук Титана і тоді в його голову, підриваючи справжнє тіло. План вдається і Хісторія вбиває Рода на вершині стіни. Після цього вона падає на вагон перед жителями Орвуду, які спостерігали за битвою. Вони впізнають її як людину, яка щойно вбила Титана. Тоді вона проголошує себе новою королевою.

Цікаві факти[]

  • Орвуд - естонське слово, яке означає "сироти".

Посилання[]

Advertisement