Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Парадіс (パラディ Параді, інші варіанти назви: Парадіс, Параді, Рай, Райський острів) - Великий острів, котрий знаходиться поруч з узбережжям Марлі. На ньому розташовані три Стіни (Марія, Роза, Сіна).

Історія[]

Пізніше, в історії Елдійської Імперії, Карл Фріц - 145-ий король сім'ї Фріц віддав перевагу відмовитися від конфлікту між вісьмома іншими Титанами і покласти кінець правлінню Елдійської імперії, він переніс частину елдійського населення на Континентальний Материк в нову столицу Елдії - Парадіс,  у віддалений острів. У відсутності короля почалась Велика війна Титанів. Оскільки Елдія губила все більше территорій, король зібрав стільки елдійців і членів королівської сім'ї, скільки було можливо раніше, чим він побудував три Стіни на їх территорії острову, ймовірно, в 743 році. Деякий час після створення Стін, нове правительство Марлії побудувало 30-ти метрову прикордонну стіну вздовж південного берега остріва, щоб запобігти побігу Титанів через океан.

Географія та клімат[]

На острові Парадіс помірний клімат. Північні області є особливо холодними., На них рідко буває більше 25 ° по Цельсію у самі жаркі літні дні. Однак крім непривітних північних областей, там є велика кількість гарячих джерел.

Невідомо, в якій саме області острову знаходяться Стіни, побудовані Карлом Фріцем, очевидно, що центральна область Стін знаходиться на більш високому піднесенні, чим найбільш віддалені территорії. Деякі області є родиноу Лісу Гігантських дерев, де дерева досягають цілих 80 метрів у висоту, можливо, через особливий зміст ґрунту. Острів Парадіс також багатий різними корисними копалинами і природними ресурсами, котрі зробили землю одною з головних цілей для людей Марлії через біьш чим вісімдесят років після кінця Великої Війни титанів.

Цікаві факти[]

  • Якщо перевернути і відобразити территорії Марлі та Парадісу, то вони дуже схожі на реальну территорію Африки та острову Мадагаскар.
Image

Карта континенту та острову Парадіс.

Карта

Карта Африки та острову Мадагаскар

Advertisement