Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Пан Рейс (レイスさん Рейсу-сан) - батько Рода та Урі Рейса, дідусь Уркліна, Дірка, Флоріан, Абель, Фріди та Хісторії Рейс по батьківській лінії. Він був один зі членів родини Рейс котрий володів силою Титана Прародителя та справжнім королем Стін.

Зовнішність[]

Пан Рейс був чоловіклм середнього віку з світло-сірим волоссям довжиною шиї, що завивалося на кінцях, і лінією волосся, що відступала, яку пізніше успадкують його сини. У нього були вуса, а також коротка борода, яка піднімалася вгору і зливалася зі своєю лінією волосся.

Біографія[]

Пан Рейс отримав силу Титана Прародителя та звання короля стін під час ритуалу родини Рейс з передання сили від неназваного члена родини. Отримавши силу Титана, він відмовився очистити світ від Титана та успадкував волю першого короля, котрий бачив в цьому правилі справжній мир. Його сини Род та Урі багато разів благати очистити світ від Титанів. Це стало настільки занадто, що йому довелось замкнути Рода, через спроби переконати його.

Зрештою прийшов час передати свою силу та звання одному з його синів. Як і колишні власники сили Титана Прародителя, він був прикутий до землі, щоб наступний спадкоємець міг з'їсти його після перетворення на Титана і повернути людську форму. Урі зголосився, попросивши Рода помолитися. Після процедури Род зрозумів, що Урі успадкував ту ж ідеологію в той момент, коли подивився йому в очі, зрозумівши одночасно, що Урі став Богом.

Здібності[]

Попри те що, його Титан не був показаний, можна сказати, що він володів усіми здібностями Титанів та власників сили Титанів.

  • Титан Прародитель: Через наявність королівської крові, Пан Рейс володів усіма здібностями Титана та міг маніпулювати спогадами представниками Імір. Род Рейс називав це "неймовірною силою".
  • Регенерація: Як у всі Титани, Пан Рейс володів здібністю регенерувати рани, які для звичайної людини були б смертельні.

Вбито людей[]

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement