Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Порко Гальярд (ポルコ・ガリアード Поруко Гаріадо) - елдійєць, член марлійського підрозділу Воїнів та молодший брат Марселя Гальярда. Він успадкував силу Зубастого Титана після передачі Імір з острова Парадісу до Марлії.

Зовнішність[]

Людська фома[]

Порко був молодим хлопцем середнього зросту та стрункої тілобудови. Він мав карі очі разом блондинистим волосся, пострижене на підріз та підняте назад. Під час завдань, він носив стандартну білу військову уніформу Марлії разом з червоною пов'язкою на лівій руці, що позначає його елдійця під контролем Марлії. З громадського одягу, він носив темно-зелену кофту з білою футболкою під низом разом з світло-зеленими штанами та довгими чорними чоботами. Перебуваючи на острові Парадіс під прикриттям, він носив вкладену уніофрму Розвідкорпусу, аби прикритися один з членом Йегеристів.

Форма Зубастого Титана[]

Титана Гальярда був 5 метрів заввишки та мав довге блондинисте волосся зі заглубленими очима та оголеними м'язами довкола. На його підборідді була пристуня довга борода, на обличчі було відсутнє волосся, маючи тверду шкіру на місці губ. Його Титан мав щось накшталт броні на обличчі, пальцях та кісточках. Його броньовані кігті були досить довгі. Його Титан мав міцну та мускулисту будову тіла та ходив на чотирьох кінцівках, як Титан Перевізник.

Особистість[]

Порко показував себе, як хороброго солдата, використовуючи свого Титана для захисту своїх побратимів Фалко та Габі. Як вірний солдат, він був готовий іти в найгарячіші точки битви, знищуючи ворогів та їхню техніку.

Він також мав дещо гірку особистість, і було показано, що ставиться до інших, зокрема Райнера Брауна, поблажливо. Гальяард, здавалося, був схильний до використання пасивно-агресивної мови, хоча це може бути просто мотивовано через його ворожість до Райнера. Він, або, принаймні, був схильний до насильства, як це видно, коли він вдарив Райнера після того, як вони сперечалися. Він також видається надзвичайно зарозумілим у своїй власній владі, довіряючи, що його сил Титана більш ніж достатньо, щоб тримати його живим проти досвідченого Розвідкорпусу і був помітно шокований, коли вони здатні по суті боротися з ним у глухий кут.

Слід зазначити, що, незважаючи на своє грубе ставлення, Гальярд дуже глибоко піклувався про своїх побратимів Воїнів. Хоча спочатку він був холодним і небажаним до їх дружніх досягнень, він показав велику паніку і гнів, коли Пік та Зік Йегер зазнають поразки під час битви з Розвідкорпусом. Крім того, він показав себе досить сильною людиною, схильним діяти необачно в критичних ситуаціях. Керуючись гнівом, коли він дізнається, що Бертольт Гувер помер, а його колишній Титан використовується людьми з острова Парадіс для знищення флоту Марлії, Гальярд кинувся проти Ерена в сліпій люті і не звертаючи уваги на прохання Пік. Це залишило і Пік, і Зіка більш вразливими до атак, які були відкриті для Розвідкорпусу, який повинен був перемогти їх пізніше. Ця риса особистості також привела до того, що потрапив у засідку Мікаси Аккерман, коли вона зрозуміла, що він буде діяти необережно, як тільки він побачив дирижабль острова Парадіс, що летів над Ліберіо. Це призвело до того, що його понівечили і використовували для знищення кристалу, в якому Лара Тайбер захищала себе.

Передісторія[]

Порко насміхається з Райнера

Порко насміхається з Райнера

За кілька років до операції на острові Парадіс ,Гальярд був провідним кандидатом на успадкування Броньованого Титану. Він брав участь у процесі відбору разом з іншими ельдійськими дітьми. Він та його старший брат Марсель були обрані кандидатами на «Воїнів» після пом'якшувального фізичного випробування за участю бігу під дощем з військовою технікою. Після возз'єднання з іншими шістьма можливими кандидатами та отримання інформації про майбутній наступ на острів Парадіс, Гальярд насміхався з Райнера Брауна, оскільки той вважав його єдиним без особливого таланту, будучи тільки підживлений його любов'ю до Марлії і його обожнювання до їх начальства. Після того, як Райнер звинуватив його в тому, що він ельдійський шпигун, Гальярд вдарив його і був зупинений братом, перш ніж продовжити до місця призначення; незважаючи на те, що Марсель переконав його припинити сварку, Гальярд продовжував знущатися над Райнером.

Порко гнівається від вибору Райнера замість нього

Зрештою у 843 році було вирішено, що Райнер успадкує владу Броньованого Титану; брат Галліара Марсель був додатково обраний для успадкування сили Титана щелепи. Коли Воїни відбули на острів Парадіс, Гальярд залишився позаду на континентальному материку.

Біографія[]

Арка Повернення в Сегансію[]

Після покиненя операції на Острові Парадіс в 850, Імір, то що з'їла його брата Марселя та успадкувала силу Титана Щелепи, була відпрвлена до Марлії. Зрештою, Порко був обраним на наступного спадкоємця Титана Щелепи. Перетворившись на нерозумного Титана, він поглинув Імір та успадкував силу її Титана. Він також отримав її спогади та зрозумів її історію та мотиви, однак нічого не було про його брата.

Арка Марлія[]

Титан Порко у дії

Порко знищує колії ворога

Після повернення Воїнів з острова Парадіс, Порко бере участь у битві за фортецю Слава. Під командування командира Магата, він та товариш Пік не могли дозволу використовувати своїх Титанів на полі бою проти війського Середньо-Східного Союзу через високо небезпечну протититанову артелерію. Проте коли Габі успішно підірвала броньований потяг у якому була артилерія, Гальярд приєднується до битви та захиває її та Фалко від обстрілу та іде у бій проти ворога.

Після прориву оборони, Гальярд продовжує рухатись в перед, вбиваючи кількьох солдатів всередині окопів та руйнючи колії, використовуючи свої потужні щелепи. Після приземлення Броньованого Титана у фортецю, він встигає знищити кілька протититанових артилерій для захисту Броньованого. Пізніше Порко відступає та лишає решту солдатів ворога на Броньованого та Звіроподібного Титана.

Порко поїдає Імір

Порко отримує силу Імір

Після битви за фортецю Слава, Порко наглядає за Райнером, який відновлює свої рани після нещодавної битви. Райнер дякує йому за порятунок, однак Порео холодно відповідає, що він врятував його лише тому що не хотів, аби Марлія втрачає Броньованого. Гальярд після цього каже, що не отримав спогади брата, але отримав спогади Імір і жорстко критикує Райнера у його потребі бути врятованим кимось, в тому числі і його братом, смерть якого лежала на відповідальності Райнер. Райнер зрештою виходить з кімнати після того як зайшла Пік та лишає їх на одинці.

Пізніше Порко разом з іншими військовими Марлії їдуть на потяг додому, де він сидить разом з іншими Воїнами. Приїхавши додому, він допомогає Кольту Ґрайсу дійти пілся того, як той написав у потязі на честь Габі. Порко дорікає Пік за те, що та дозволила йому багато випити, але пізніше вітає Габі за її участь у Славі. Елдійські солдати повертаються до гетто Ліберіо, де Порко зустрічається зі своїми батьками.

Здібності[]

Як елдійський Воїн, Порко був досить натренерований та підготовлений для використання сили Титанів. Він був у чудовій формі та мав хороші здібності, аби стати Воїном.

Сила Титанів[]

Порко мав здатність перетворюватись на 5-метрового Титана, відомого як Зубастий Титан (Титан Щелепа) (顎の巨人 Агіто но Кьоджін).

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

  • Його ім'я з португальської перекладається як "свиня".

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement