Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

ППМ - Пристрій просторового маневрування (立体機動装置 Ріттаі кідо сочі?) — розроблено ще до «падіння», у часи, коли люди ховались від гігантів у гігантських деревах. Це єдина зброя, що дозволяє маневрувати у просторі для заходу за спину гіганту. Зазвичай його використовують в близькості від будівель чи на деревах.

Опис[]

Являє з себе набір екіпірування, забезпечуючий неперевершенну рухливість під час битв з Титанами. Сам по собі механізм виконаний у виді безлічі тугих ремінців, оперізувальних практично всю поверхність тіла. Однак, навіть не дивлячись на можливість забезпечення використовує високою швидкістю, при використанні ППМ існує ризик перенапруги м'язів, тому потребує наявність певної фізичної сили для оптимального використання данного пристрою. Механізм також складається з:

  • Рукояток
  • Гарпунних захоплень
  • Газового механізму
  • Виконаного із сталевого дроту рушійного вузла зі з'єднаними з ним клинками.

Використання[]

Солдати використовують ППМ

Солдати використовують ППМ

Найпростіший з варіантів використання це: визначення потрібного вам місця, потім приведення у рух гарпунних захоплень, задіяні газового механізму, і, у кінці кінців, переміщення до певного місця. Після чого захоплення можна відцепити і продовжити рух. Однак, як правило, солдатам треба було вміти швидко переміщуватися з місця на місце, щоб мати можливість орієнтуватися у просторі. Того вони прагнуть використовувати певні ділянки часу, для можливості переміщень навколо цілі.

Advertisement