Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Пьор (ピュレ Піуре) - журналіст та працівник Газети Берг, який працював разом з ветераном Роєм. Він бажав змінити тойдішній стан новиного агенства, яке посповсюджувала монархіську пропагадну всередині Стін.

Зовншінсть[]

Пьор був хлопцем середнього зросту з коротким чорним волоссям, з сірим накеплюхом та окулярами з чорними товстими лініями. Його одяг складався з чорних штанів, коричневим жилетом та білою сорочкою під низом.

Особистість[]

Як репортер-новачок, Пьор ще не став нудьгувати, як його начальник Рой. Він дуже сміливий у своїх репортажах, не боячись ставити питання офіцерам Військової поліції, які в іншому випадку вважалися б "поза межами". Він дуже серйозно ставиться до своєї роботи з донесення правди, розчаровуючись, коли його стримують від друку новин, які були б скандальними для уряду.

Єдине, що перевершує пристрасть Пьора до репортажу - це його пристрасть до правди. Коли Рой не бажає публікувати новини про корупцію Військової поліції, Пьор пристрасно стверджує, що інформація повинна бути надрукована, зрештою переконуючи Роя.

Біографія[]

Арка Королівський уряд[]

Рой та Пьор публікуються правду

Рой та Пьор публікуються правду

Рой вперше помічений у розслідуванні наслідків битви між Розвідкорпусом і Першим внутрішнім загоном Військової поліції в окрузі Стохес разом з ветераном-журналіста Роєм. Він помічає, що Перший внутрішній загін діє окремо від самої Військової поліції. Однак, його перебиває Рой та каже, що варто нічого не писати про внутрішній аби протипіхотний загін контролю, на прохання Найла Дока.

Пізніше, в офісі Газети Берг, Пьор записує репортаж про битву. Після прочитання фальшивою пропаганди про Війському поліцію, він запитує про Роя чому він став журналістом. Коли вони це обговорюють, Пьор помічає Ханджі Зої, яке підслухала їхню розмову. Поки Ханджі починає розмову, Пьор швидко починає записувати в щоденник, проте його зупиняє Мобліт Бернер та скручує йому руку.

Після того, як Флегела Рівза рятує Ханджі, він та Роя ховається за укриттям та записують нотанки. Пізніше Пьор заохочує Роя опублікувати правду про Першого втурнішнього загону, але Роя відмовляється від страху за безпеку своєї родини. Після чого, Пьор хапає його і кричить, що монархія не піклується про людей, які живуть всередині стін, і що якщо Титани потраплять, вони дозволять йому і його сім'я загинула. Це вмотивовує Роя опублікувати правду для людей.

Пьор та Рой також присутні на коронації Хісторії Рейс і вони разом роблять записи про цю подію.

Арка Повернення в Сегансію[]

Рой хвалить Розвідкорпус

Пьор на бесіду з Ханджі та Леві

Пьор був один з тих громадян, які вітали розвідників з поверненням після битви за Сегансію.

Після повернення Розвідкорпусу до Троста з відвойовуванням Стіни Марія, Рой та Пьор зустрічаються з Ханджі та Леві. Вони обговорюють свіжу інформацію про Титанів та історію побудування Стін. Пьор коментує діяльність 145-го короля та плани Марлії по домінуванню над островом, цікалячись про довіру щодо досліджених новин.

Цікаві факти[]

Advertisement