Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Ральф (ラルフ Раруфу) - колишній член Першого внутрішнього загону Військової поліції. Він був товаришом та напарником Джела Саннеса.

Зовнішність[]

Ральф був високим чоловіком літнього віку. Він мав коротке світло-коричневе волосся, очі такого ж кольору, короткі вуса та зморшки на обличчі. Він носив стандарнту уніформу Військокової поліції.

Особистість[]

Як і більшість військових поліцейських, Ральф дивився зверху на членів Розвідкорпусу; сміючись із себе як свого товариша, Джела Саннеса, відверто образив їх за їхні зусилля. Однак, на відміну від свого товариша, Ральф не був настільки відданий королю і зберіганню безпеку Стін, коли він в кінцевому результаті пішов разом з планами Корпусу Розвідки в якості компенсації за власне життя, в кінцевому підсумку зраджує секрети своїх товаришів і організації. Як член Першого внутрішнього загону, його робота полягала в тому, щоб розпоряджатися людьми, які розглядаються як загрози, наприклад, жорстоко допомагаючи у вбивстві міністра Ніка. Одного разу видно, що молодший Ральф, здавалося б, заохочує Санна пройти з тортурами вчителя, показує, що він також здатний на досить жорстоку поведінку.

Біографія[]

Арка Королівський уряд[]

Катування Ніка

Ральф з Саннесом катує Ніка

Після отримання інформації про те, що Нік з Культу стін співпрацює та ділиться секретами з членами Розвідкорпус, Саннес та Ральф отримали наказ дізнатись скільки чоловік встиг розповісти. Зайшовши до чоловіка, Ральф разом з Саннесом жорстоко бити та катували, завдаючи фізичного болю та відрізаючи нігті на руках. Попри їхні зусилля, Нік відмовився будь що казати і вмер так і нічого не розповівши.

Ральф змушений читати лист

Ханджі змушує Ральфа читати лист

Наступного ранку, Ральф та його товариш присутні біля кімнати Ніка та приховують факт катування, стверджуючи що це було вбивтсво від рук крадія. Коли Ханджі Зої намагається роздивитись місце тіло Ніка, двоє чоловіків відмовляються її пропускати та стверджують, що розслідування це їхня робота.

Пізніше Ральфа та Саннеса супроводжує Дімо Рівз до місце знаходження Ерена та Хісторії. Самі вони не знають, що прямують в пастку. Згідно з планом, кінь з каретою падають з викого схилу, разом з Санном і його напарником. Показано, що Ханжі та Леві зловили Саннеса і Ральфа, перш ніж вони впали на смерть, і принесли їхні непритомні тіла назад у притулок. В аніме Рівз їх приводить до лісу, після чого їх обох беруть в полон загін Леві.

Після затримання, Ханджі разом з Леві беруть Ральфа, приводять близько до кімнати з закатованим Саннесом та змушують читати написаний ними лист, прикладаючи ніж до його горла. З листа Ральфа критикує Саннеса за його сліду віру до короля та просить розвідників вбити його, оскільки від відчуває огиду до свого товариша.

Ральф називає розвідників чудовиськамт

Ральф називає розвідників чудовиськами

Зрештою його посиляють в одну кімнату з Саннесу. Зрадівши, Ральф намагається перевірити стан Саннеса, але останній намагається його задушити у гніві через зраду. Ханджі зупиняє його та розкриває Саннесу те, що вона разом з Моблітом змусили Ральфа читати лист після кімнати Саннеса, аби його розбити ментально та змусити відповідати на запитання. Саннес шокований, і Ральф кашляючи називає Ханджі чудовиськом.

Вбито людей[]

Цікаві факти[]

  • Він та Вальд мають одного сею.

Навігація[]

Джерело Військова поліція
Поліція логотип
Командувач Найл Док
Капітан Кенні Аккерман
Офіцери Денніс АйблінгерРоуг
Перший внутрішній загін РоджерВусатий чоловікДжел СаннесРальф
Протипіхотний загін контролю Траут КавенДюран
Інші члени ВальцБорис ФойльнерХітч Дрейз
Колишні члени Енні ЛеонхартМарло Фройденберг
Advertisement