Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Рене (リーネ Rīne?) - членкиня Розвідкорпусу в загоні Майка.

Зовнішність[]

Рене мала довге коричневе волосся, котре було зав'язане в хвіст та розділене по бокам. Вона носила стандартну уніформу Розвідкорпусу разом з білою сорочокою під низом.

Особистість[]

Рене була серйозним солдатом щодо своєї служби, проте не забувала враховути почутття інших навколо неї. Будучи серйозною під час завдань, вона знайшла час аби заспокоїти Конні Спрінгера про очевидно безнадійнк ситуацію щодо його рідного міста, кажуючи те що всі змогли успішно втекти від Титанів коли стіна Роза була нібито пробита.

Біографія[]

Рене був однією зі солдатів зібраних Майком Захаріасом для наглядання за потенційно недовірливими членами Розвідкорпусу. Перш ніж рослідування почалось, Титани пробираються в Стіну Роза. Майк наказує всім розділитись на чотири загони для попередження найближчих поселень про Титанів. Рене іде разом з південим загоном, осолюваним Гергером. Коли вони прибули до села Рагако, Рене заспокоює Конні від пойоювання, що його сім'ю з'їли Титани коли вони розглядали місцевість. Вони дійшли висновку те що мешканці скоріш всього змогли врятуватись через відсутність крові та тіл в місцевості. Вночі вони пересікають з Нанабою та Хеннінгом після невдалого пошуку прориву стіни. Розвідники та новобранці вирішили переночувати у замку Утгарда.

Lynne and Henning

Смерть Рене та Хеннінга

Через деякий час, замок був оточений групою Титанів, які рухаються вночі. Під час битви проти Титанів, Рене вбиває одного малого Титана та усвідомлює те що малі Титани змогли пробратися всередину замку, після чого вона наказує новобранцями забарикадувати двері, аби їх стримати. Вона разом з Хеннінгом відділяються від Нанаби та Гергера, аби перевірити стан новобранців наверху замку. Після підняття на гору, вони чують звук чогось пролітаючого і в ту ж мить в них обох попадають уламки каміння кинутим Звіроподібним Титаном, вбивши їх миттєво.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement