Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Род Рейс (ロッド・レイス Роддо Рейсу), часто звертається як Лорд Рейс (レイス卿 Кьо) - справжній король стін з 845 по 850. Брат Урі Рейса, батько Фріди Рейс та позашлюбний батько Хісторії Рейс. Він намагався повернувати вкраденого Титана Прародителя, змушивши свою доньку Хісторію з'їсти Ерена Йегера.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Род, як і його дочка, був досить короткою людиною. Хоча, на відміну від дочки, він був трохи надмірною вагою людиною з круглим обличчям, коротким чорним волоссям і тонкими чорними вусами. Зазвичай його бачили в одязі заможного чоловіка, з білою сорочкою на ґудзиках з чорним пуловером, вільними чорними штанами та чорним взуттям. Однак при проведенні Титанівських ритуалів, Род носив білу сорочку і штани з довгим пальто, як і інші рейсські самці під час сімейних зустрічей.

Форма Титана[]

У такому вигляді Род був аномальним Титаном. Його поява як титана не зберегла практично нічого від його людської форми, за винятком того, що він все ще схожий на чоловіків, як і більшість титанів. Він виріс до того, щоб стати одним з найбільших титанів, коли-небудь відомих, досягнувши 120 м в цілому (40 м в холці), вдвічі більше, ніж Колосальний Титан, який 60 метрів у висоту.

Однак його тіло було досить непропорційним, мало величезний тулуб з маленькою головою, і дуже тонкі кінцівки для його розміру, таким чином, не в змозі встати і міг лиг повзати карачки. Він також був особливо скелетним, більшість його кісток добре видно і не вистачає м'язів. У нього було відсутнє обличчя через тертя об землю, оскільки воно зруйнувало передню половину його голови через його постійне перетягування під час руху, оголюючи навіть його мозок. Однак, якби він залишився від землі і не тягнув голову, він би вчасно регенерував повне обличчя. Його ребра покривали тільки сторони тіла, а його лобова область не мала шкіри і м'язів також через те, що він тягнув своє тіло, коли він рухався, який також оголював його внутрішні органи, коли він сидів. Як не дивно, його тіло відображало певну конструкцію, призначену для переміщення, схожу на хробака, з його тулубом, здатним розтягуватися і стискатися, як черв'як (або акордеон), даючи йому неймовірний рух, спочатку перетягуючи свою передню половину вперед, а потім його нижню половину, що йде пізніше, пройшовши шлях.

Як і Колосальний Титан, його величезні розміри змушували його повільно рухатися і генерувати багато тепла, завжди покриваючись хмарами пари. Спека, яку він виробляв, була настільки високою, що неможливо було підійти до нього, не обпікшись, оскільки дерева біля нього миттєво спалахнули.

Особистість[]

Род часто здавався спокійним, але трохи стурбованим поводженням. Він з великою впевненістю і розумом говорив про події своєї дочки, Фріди Рейс і його брата Урі Рейса, коли вони здобули і втратили Титана Прародителя. Род підтримував рівну голову протягом більшої частини свого часу з Хісторією, Ереном Йегером та Кенні Аккерманом. Він навіть зібрав холоднокровність після того, як Кенні схопив його і почав штовхати ножем у горло. Однак, коли Хісторія розбила шприц зі сироватку, кинувши його і відмовився від своїх претензій на божественність, він став безладним і панічним. Після того, як шприц був розбитий на землю, він почав злегка плакати і відчайдушно лизав його з підлоги, щоб він міг сам стати титаном.

Предісторія[]

Урі та Род благають батька

Род та Урі влагають батька

Род був старшим сином пана Рейса, власника сили Титана Прародителя та справжнього короля людства. У нього також був молодший брат Урі. Род та Урі неодноразово благати його очистити світ від Титанів, але він завжди відмовлявся, не пояснючи причини. Це зайшло настільки далеко, що йому довелось замкнути Рода, через спроби переконати його і схоже, що траплялось неодноразово. Десь пізніше Урі зголосився стати наступним Титаном Прародителя з повним наміром використати його, щоб зупинити титанів, і, за словами Рода, він просив його молитися; оскільки сила, яку йому дав Титан Прародитель, фактично зробила б його богом.

Будучи молодим, він познайомився з невідомою жінкою та мали п'яьох дітей: Фріду, Уркліна, Дірка, Абель та Флоріан. Він також познайомився з Кенні Аккерманом, коли намагався вбити свого брата і колишнього короля, Урі Рейса. Незважаючи на те, що Род закликав Урі вбити його, тим більше, що він був Аккерманом, Урі відмовився і вибачився перед Кенні. Це створило міцний зв'язок між ними, і Кенні став слугою королівської сім'ї.

Таємно Род Рейсс зачав шосту дитину, Хісторію, з Альмою, однією з його покоївок і довіреною особою. У 842 році Фріда з'їла Урі у формі Титана і стала королевою людства. Однак, як і Урі, Фріда потрапила під вплив Першого короля, незважаючи на обіцянку не стати жертвою привидів своїх предків.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Род тікає

Род тікає від Гріши

У день, коли Стіна Марія пала під атакою Броньованого і Колосального Титана, вся сім'я Рейс йде до каплиці, щоб помолитися в таємному підземному районі. Однак Гріша Йегер, людина зі Стін, приходить поговорити з родиною, попросивши Фріду врятувати людей всередині Стін від Титанів. Зв'язана волею Першого Короля, Фріда відмовляється. Гріша перетворюється на свого Титана, щоб битися з нею, і пара вступає в бій. Незважаючи на величезну владу Фріди, вона зазнає поразки через недосвідченість і з'їдається через шию. Тоді Гриша намагається вбити всю королівську сім'ю, виживши лише Род, через те, що сліпо втік. Зі смертю дочки він стає королем людства.

Через кілька днів, Род відправляється, щоб забрати Хісторію і повідомити їй, що відтепер вона житиме з ним. Кенні Аккерман і Перший внутрішній загін Військової поліції втручаються та оточує Хісторію та її матір. Кенні запитує, чи знайомий Род з двома жінками, що він заперечує. Род спостерігає, як горло його коханки перерізане, поки вона заперечує бути матір'ю Хісторії. Коли колишній серійний вбивця переїжджає, щоб убити Хісторію, Род раптом пропонує записатися в Розвідкорпус, сподіваюся, щоб померти в бою. Розглядаючи це як придатну альтернативу, Перший внутрішній загін погоджується на його пропозицію. Пізніше з'ясувалося, що це була шарада, винайдена ним, оскільки до цього моменту Військова поліція, яка висувала вимоги короля, здавалася дещо своєрідною, і пізніше Кенні визнає, що пішов разом з планом Рода, щоб отримати її в корпус.

Арка Королівський уряд[]

Дізнавшись, що Ерен Йегер володіє силою Титана, він почав працювати над тим аби забрати хлопця разом з Хісторією та отримати Титана Прародителя для родини Рейс.

Після того, як загону Кенні вдається успішно викрасти двох, їх привозять до Рода. Рід скасовує обмеження Historia і обіймає її, вибачаючись перед нею за все, що сталося.

Род та Хісторія торкаються Ерена

Род та Хісторія торкаються Ерена

Род і загін Кенні відводить Хісторію і Ерена в печеру під каплицею Рейс, де у нього стриманий Ерен, щоб хлопчик не зміг трансформуватися. Він також пояснює свою ситуацію Хісторії, переконуючи її, що будь-які дії, які він зробив, були зроблені тільки з урахуванням інтересів людства.

Після того, як Ерен прокинувся, Род зауважує, що, здається, впізнає печеру, незважаючи на те, що ніколи не відвідував її. Хісторія просить його пояснити, що відбувається з Ереном, і Род має її руку на Ерен разом зі своїм, викликаючи спогади Гріші Єгера в Ерені. Запустивши спогади, Род запитує Ерена, чи пам'ятає він гріх батька. Він помічає, що Хісторія також помітно похитнулася, і з подивом дізнається, що контакт також відновив її спогади про Фріду. Він пояснює, що Фріда була зведеною сестрою Хісторії, і що Фріда, ймовірно, стерла спогади Хісторії про неї, щоб захистити її. Вона просить побачити Фріду, щоб вона могла подякувати їй, але Род повідомляє їй, що Фріда мертва, вбита разом з рештою родини Рода батьком Ерена.

Їх перериває Кенні, який прибуває повідомити Роду, що військові успішно провели переворот проти королівського уряду, і що це лише питання часу, перш ніж вони прибудуть до каплиці. Род наказує Кенні взяти його загін і охороняти вхід в печеру, оскільки він потребує їх відсутності для церемонії.

Род витягує шпринц

Род витягує шприц

Після того, як Кенні йде, Род отримує мішок з ін'єкцією Титана в ньому і каже Хісторії, що для неї є спосіб знову побачити Фріду. Ерен намагається несамовито спілкуватися з нею через свій кляп і Род пояснює, що Ерен знає, що має намір повернути владу, яку вкрала Гриша, на законне місце. Род пояснює історію Титана Прародителя і повноваження, які він має. Він пояснює, що Фріда змогла б використати силу, щоб позбавити світ титанів, але що в руках не-Рейса, як Ерен, сила спить.

Кенні хапає Рода

Кенні хапає Рода

Монолог Рода переривається Кенні, який вимагає підтвердження того, що Титан Прародитель марний для всіх, хто не є Рейсом. Род підтверджує це, і Кенні хапає його і починає погрожувати йому, обурюючись тим, що Род скористався ним. Род не стурбований погрозами Кенні і просто розмірковує, що він радий, що Урі найняв "бродячого собаку", як Кенні. Кенні погрожує вбити Рода, якщо той продовжить погано грати Урі, а Хісторія спробує заступитися за свого батька. Кенні звинувачує Рода в тому, що він лише піклується про королівську кров Хісторії, а не про саму Історію, і стверджує, що Рід - боягуз, який занадто боїться стати самим Титаном. Род не пропонує жодних аргументів, просто наполягаючи на тому, що він не може сам стати Титаном.

Род перетворюється на Титана

Род перетворюється на Титана

Кенні нарешті звільняє Рода і Рід звільняє Кенні від служби, пропонуючи чоловікові піти і прожити довге життя самостійно. Однак, до жаху Рода, Кенні підходить до Ерена і розрізає лоб Ерена, маючи намір змусити Ерена і Хісторію битися в своїх титанових формах для Титана Прародителя. Род панікує і змушує шприц в руки Хісторії, пояснюючи це тим, що ін'єкція перетворить її в титан, досить потужний, щоб перемогти Ерена. Хісторія вагається, питаючи свого батька, чому ніхто з попередніх Титанів Прародителів не використав свої сили, щоб допомогти людству, і Род пояснює, що це було побажанням першого Короля Рейса, щоб людство контролювалося титанами, вважаючи, що це єдиний шлях до миру. Хісторія збиває шприц, розбивши його на підлозі. Жахаючись, Рід кричить на Хісторію, але вона перевертає його через плече, грюкаючи його в землю і ламаючи спину. Коли вона йде, щоб звільнити Ерен, Род тягне себе через підлогу до розбитого шприца і згортає вміст шприца, перетворюючись на аномального Титана.

Титан Рода ігнорує членів Розвідкорпусу під капелою Рейс і починає повзати в район Орвуд стіни Шіна, притягнутий до нього великим населенням міста. Розвідники намагаються перехопити його і відвести, але не можуть наблизитися до нього через величезну кількість тепла, що виходить з його тіла. Він прибуває в Орвуд на світанку, де на нього чекає група членів Гарнізону та Розвідкорпус.

Хісторія вбиває свого батька

Хісторія вбиває Рода

Він прибуває на світанку, де його на стіні чекають розвідники і Гарнізон. Гарнізон обстрілює Род величезним вогнем гармат, як зі Стін, так і з землі. Гармати завдають йому великої шкоди на спині, але він витримує всі атаки і масштабує Стіну. Сильна спека його тіла і вітер змінюють сили солдатів, щоб покрити себе у воді, щоб запобігти їх спаленню. Його руки здуваються загоном Леві, через що він втрачає рівновагу і падає над Стіною. Після цього Ерен кидає в рот Рода бочки з порохом, здійснюючи величезний вибух і здуваючи голову і потилицю. Щоб раз і назавжди вбити Титана Рода, загін Леві починає різати летючі шматки свого тіла в надії порізати потилицю. Зрештою, шматок його потилиці знаходить і розрізає Хісторія, який отримує деякі свої спогади в процесі, одним з яких є Род, який просить свого батька звільнити їх від правління титанів.

Відносини[]

  • Хісторія Рейс - Род був батьком Хісторії, хоча вона є позашлюбною дитиною, яку не приймають як відповідного спадкоємця родини Рейс. Таким чином Кенні Аккерманн був звинувачений в її смерті і смерті матері Хісторії. Род прийшов, щоб змусити її жити з ним, але Військова поліція втрутилася і замість того, щоб забрати свою дочку, Род був змушений запропонувати альтернативу, де шанси його дочки на виживання будуть надзвичайно низькими, а не бачити смерть його дочки на очах. Таким чином малося на увазі, що Род Рейсс міг піклуватися про свою дочку. Коли Ерен і Хісторія були захоплені, Род Рейс зі сльозами на очах обійняв Історію, сказавши, що шкодує про те, що сталося, дивуючи Ерена і Хсторію. Причиною цього, можливо, були його наміри протягом одного дня дати Хісторії владу її зведеної сестри. Однак Хісторія відмовилася виконувати його побажання, щоб вона стала Титаном і з'їсти Ерена, розуміючи, що влада знищила людяність її сестри і що Род лише використовує її, щоб отримати Титана Прародителя і повернути собі владу родини Рейс.
  • Фріда Рейс - Род був батьком Фріди. Завдяки його взаємодії з Хісторією та флешбеками можна зрозуміти, що він любив її понад усе. Коли Хісторія зріклась плану Рода, він був шокований, усвідомляючи те що сила та спогади Фріди були втрачені. Перш ніж перетворитись на Титана, він казав що воз'єднається з нею, з її дідом та дядьком. Хісторія отримала декілька спогадів Рода, після того як обезголовила його. Перед цих спогадів була Фріда до та після отримання сили Титана Прародителя. В одному з них вона говорить, що не поступиться привидам предків.
  • Альма - Спочатку Альма була його покоївкою, але пізніше стала для нього коханкою. Коли вона завагітніла, то вимушена була переїхати до своїх батьків у село. Род вважав її єдиною людиною, яка могла його зрозуміти через що він пройшов.

Вбито людей[]

  • Принаймні двоє членів Гарнізону (як нерозумний Титан)

Непрямо[]

Цікаві факти[]

  • Титан Рода Рейса є найбільшим нерозумним Титаном в серії.
Advertisement