Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Рой (ロイРоі) - журналіст та директор Газети Берг в районі Стохес. До перевору влади, Рой змушуений був працювати за принципом цензури щодо Стін та монрахії. Він був проти та боявся суперечити колишній владі.

Зовншіність[]

Рой був чоловіком літнього віку та середнього зросту з товстими сірими вусами та широкими бровами такого ж кольору. Він також мав коротке світло-сіре волосся, заведене назад, світло-карі очі та зморшки під навколо рота. Він носив білий жилет з довгими рукавами, червоно краватку та світлий светер поверх. На додачу, він також носив коричневий капелюх журналіста.

Особистість[]

Як ветеран-журналіст, Рой дійшов висновку прийняти і відповідати обмежувальному характеру монархії, побоюючись відплати за непокору. Хоча одного разу він хотів присвятити своє життя інформуванню громадськості про правду, з тих пір він відмовився від таких ідеалістичних амбіцій після отримання сім'ї, яку він хотів захистити. Багаторічна робота Роя під великим пальцем монархії змусила його мати негативний погляд на себе, і зробили його дуже реалістичною, дещо цинічною людиною.

Біографія[]

Арка Королівський уряд[]

Рой вимушений опублікувати правду

Рой вимушений опублікувати правду

Рой вперше помічений у розслідуванні наслідків битви між Розвідкорпусом і Першим внутрішнім загоном Військової поліції в окрузі Стохес разом з недосвідченим журналістом Пьор. Хоча він дізнається про все, що сталося, Рой підкоряється команді Найла Дока, щоб не згадувати про участь Внутрішньої гілки. Зрештою, стаття Роя намалювала Військову поліцію як героїв, і наклепила членів Розвідкорпусу як небезпечних злочинців. Пізніше, в офісі Газети Берг, Рой та Пьор стикаються з Ханджі Зої, яка надає журналістам докази корупції Військової поліції. Ханджі вабить агентство опублікувати правду; однак, незважаючи на схвалення з боку Пьора, Рой побоюється того, що Військова поліція зробить з ним і його сім'єю, і рішуче відмовляється. Пізніше він відмовляється і викладає правду про Військову поліцію та Розвідкорпус після того, як Пьор хапає його і кричить, що монархія не піклується про людей, які живуть всередині стін, і що якщо Титани потраплять, вони дозволять йому і його сім'я загинула.

Арка Королівський уряд[]

Рой хвалить Розвідкорпус

Рой хвалить Розвідкорпус

Після повернення Розвідкорпусу до Троса з відвойовуванням Стіни Марія, Рой та Пьор зустрічаються з Ханджі та Леві. Вони обговорюють свіжу інформацію про Титанів та історію побудування Стін. Коли Ханджі запитує його про реакції народу, він відповідає, що вони різні і що всі розгублені. Хандж каже, що вони дозволять платникам податків вирішити, що робити з цією інформацією, і саме там вони кращі за старого короля. Потім Рой заявляє, що пишається тим, що зробив весь Розвідкорпус та його члени, і додає, що вони раді допомогти їм, як можуть, але також турбуються про майбутнє жителів Стін.

Advertisement