Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Самуель (サムエル Samueru); також Самуель Лінк-Джексон (サムエル・リンケ-ジャクソン Samueru Rinke-Jakuson?) - член 104-го Кадетського училища.

Зовнішність[]

Самуель був молодим хлопцем середнього зросту та структури, з темно-коричневим волоссям та світло-сірими очима. Його волосся було розділене по баком високим чубом. Він носив стандартну уніформу Кадетського училища зі світло зеленою сорочкою знизу.

Особистість[]

Мало що відомо про його особистість, проте можна сказати, що він був досить звичайно персоною, турбуючись за стан своїх товаришів та з не терпіннями приєднатись до святкування.

Біографія[]

Самуель був присутній у перший день в Кадетському училищі, представляючись інструктору Кіту Шадісу після чого останній почав його обзивати через "тупе" ім'я.

Арка Битва за Трост[]

В день після випуску кадетів, група Самуеля зібралась для чистки гармат наверху стіни Роза в районі Троста. Група обговорює у яке військо їм слід в ступити, коли Саша показує вкрадене м'ясо з офіцерського снідарку. Боячись покарання за крадіжку, група в кінці погоджується поділити м'ясо з Сашою.

Нізвідки з'являється Колосальний Титан, що змушує кадетів падати зі стіни. Самуель падає втративши свідомість. Його рятує Саша Брауз, запускаючи гарпун з пристроя маневрування в його нижню частину ноги, тим самим зловивши його.

В ніч церемонії приняття кадетів 104-го Кадетського училища до Розвідкорпуса, Самуель один з багатьох кадетів відмовляється вступати до Розвідки, через високу імовірність смерті за стінами.

Навігація[]

Джерело Кадетське училище
Кадетське училище логотип
Інструктори Кіт Шадис Клод Дювальє
Топ 10 Мікаса АккерманРайнер БраунБертольт Гувер Енні ЛеонхартЕрен ЙегерЖан КірштейнМарко Ботт Конні СпрінґерСаша Браус Хісторія Рейс
Інші Армін АрлертІмір Томас Вагнер Ханна Діамант Франц Кефка Самуель Нак Тіс Милиус Зельмскі Міна Кароліна Даз Том Рут Д. Клайн Флок Форстер Гордон Сандра
Інше Кадетське училище Марло Фройденберг Хітч ДрейзБорис Фойльнер
[ Джерело ] Гарнізон
Гарнізон Логотип
Командувач Дот Піксис
Капітани Кіц ВелманКарстенХаннес
Командири загонів Ян Дітріх Ріко БрженскаМітабі Ярнах
Інші члени Анка РейнбергерГуставХюґо Філ
Колишні члени Флок ФорстерГордон Сандра Самуель Даз Лобов
Advertisement