Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Санні Спрінґер (サニー・スプリンガー Сані Супурінга) - молодша сестра Конні Спрінґера та жителька села Раґако. Вона була перетворена на Титана Зіком Йегером під час так званного прориву стіни Роза.

Зовнішність[]

Санні була помітно молодою дівчиною з мініатюрною статурою і невеликим зростом; виявилося, що вона носила сукню з довгими рукавами світлого кольору в флешбеку Конні. Її світле волосся досить довге, спускається до лопаток і вибивається назад.

Біографія[]

Арка Зіткнення Титанів[]

Санні Спрінґер була однією з жертв, отруєних газом марлійнськими солдатами, перш ніж перетворитись на Титана Зіком Йегером на початку вторгнення в стіну Роза.

Санні згадується вперше у флешбеках свого брата Конні, котрий пам'ятав час як грався зі своїм молодшим братом Мартіном. Конні прибуває в Раґако у пошуках виживших після новин про прорив стіни Рози Титанами, які ішли з півдня, в тій самі локації де знаходилось його село. Конні шукає свою родину, сильно хвилюючись за них. Пізніше з'ясується, що Санні була однією з Титанів, створених Зіком Йегером після битви Ерена та Енні в місті Стохес. Санні у формі Титана пізніше буде убитий членами Розвідкорпусу в певний момент, перш ніж стіна Роза буде очищена від Титанів.

Advertisement