Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Околиця Шіганшіна (シガンシナ区 Шіганшіна-ку) - місто розташоване на півдденій частині стіни Марія та домівка Ерена Йегера, Мікаси Аккерман та Арміна Арлерта. Оскільки околиця знаходиться на півдні, Титана зазвичай намагались туди пробратись всередину, однак змогли лише в 845 з допомогою 60-метрового Колосального Титана.

Історія[]

Арка Падіння Шіганшіни[]

Мешканці Сегансії бачать Колосального

Мешканці Шіганшіни бачать Колосального

В 845 році, Колосальний Титан пробиває Стіну Марія та передні ворота Сегансії, вдаряючи ногою та дозволяючи Титанам зайти у місто. Незабаром, Броньований Титан пробиває внутрішні ворота, сприяючи повному падінню Стіни, змушивши мешканців тікати до Стіни Роза та покинути землі околиці. Це було перше місто атаковане Титанами після століття миру.

Арка Відродження людства[]

Ервін Сміт з'являється на церемонії 104-го Кадетського училища до вступу у Розвідкорпус. Ервін згадує підвал у будинку Ерена і те, що там ймовірно знаходиться відповіді на загадки про Титанів. Він пояснює, що аби дійти до підвалу, їм слід відвоювати Шіганшіни разом зі Стіною Марія. Через місяць, Ервін та Розвідкорпус вирушає на 57-у зовнішню експедицію Розвідкорпусу, як практичний похід до Шіганшіни.

Арка Зіткнення Титанів[]

Райнер, Бертольт та Імір на вершині Стіни

Райнер Браун, Бертольт Гувер та Імір відпочивають на вершині Стіни в Шіганшіни, після втечі від орди Титанів, які були під впливом Координати. Імір дякує Райнера та Бертольта за порятунок від її кошмару, атакуваши Стіни, та обіцяє повернутися з ними до домівки разом з цим віддати силу Зубастого Титана, яку вона вкрала у Маресля Гальярда.

Пізніше, видно Зіка наверху внутрішної Стіни Шіганшіни, який нещодавно вийшов зі свого Титана.

Advertisement