Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Сила Титанів (巨人の力 Кьоджін но Чікара) - здібність, що дозволяє підданим Імір перетворюватись на розумних Титанів з особистими характеристиками та унікальними здібностями, відомими як Дев'ять Титанів. Власник сили Дев'яти Титанів має здатність відновлювати пошкодження та рани разом з доступом до спогадів попереднього власники сили Титана. Якщо нерозумний Титан поглине силу Дев'яти Титанів, він перетвориться на людину.

Опис[]

Трансформація[]

Трансформація Ерена

Ерен кусає свою руку для трансформації

Щоб перетворитися в одного з Дев'яти Титанів, людина з силою Титанів повинна була отримати травму, проливаючи кров (часто завдавала себе) та думаючи про визначену мету або мету в момент травми. Також було достатньо отримати поранення іншою людиною. Після того, як трансформація була ініційована, був випущений сплеск енергії, а потім генерація тіла Титана і випуск гарячої пари. Після перетворення людське тіло знаходиться в потилиці шиї Титана як центр управління. Людське тіло також було об'єднане з тілом Титана всередині з різним розширенням, найчастіше на верхній частині щік під очима. Коли людина з силою титанів трансформувалася вперше, вони часто могли втратити контроль над своєю формою Титана і стати небезпекою як для ворогів, так і для союзників.

Якщо форму Титана підштовхнути до його межі, людина вийде з потилиці, іноді в напівсвідомому або повністю несвідомому стані. Якщо титанова форма не вичерпана, то її людський володар може вийти з форми Титана в повній свідомості. У деяких випадках людина може частково вийти зі свого тіла Титана, не повністю залишивши потилицю.

Після того, як була використана Сила Титанів, область навколо людських очей, що з'являються, була тимчасово позначена темними лініями. Вигляд знаків, здавалося, варіюється в деяких випадках залежно від того, яким Титаном володіла людина, як показують люди, які володіли силою Колосального Титана, що має більш вражаючі сліди на обличчі, ніж інші, Кількість часу, коли людина володіла цими знаками, залежить від того, як довго, кваліфіковані або перевантажені вони використовували свої форми Титана, від декількох хвилин до декількох годин.

Регенерація[]

З цією здібністю люди з силою Титанів здатні відновлювати пошкодження та рани тіла, поки у них є воля до життя. Вони здатні відрощувати цілу голову, не залежно від часткового або повноцінного обезголовлення. Втрата цінцівки займає багато енергії та не дає можливості перетворюватись на Титана; зцілення займає більше у людей, аніж у Титанів. Час на сцілення залежить від самої рани та наскільки сфокусована людина при зціленні. Регенерація не є абсолютною та може бути повільною при важкій травмі. Титани-шифтери здатні стримувати регенерацію або трансформація; як це було показано коли Ерен вдавав з себе пораненого марлійського солдата, аби бути під прикриттям, або коли Райнер стримував свою рану на руці від подальшого перетворення під час свого перебування на острові Парадіс. Єдиний спочіб вбити Титана-шифтера - це сильно пошкодити з'єднання мозку з рештою його тіла, хоча це також можливо пережити за допомогою перенесення свідомості по нервовій системі.

Успадкування спогадів[]

Армін бачить Титана Бертольда

Армін бачить Колосального Титана Бертольда увісні

Завдяки Шляхам ті, хто успадкував силу Дев'яти Титанів, можуть певною мірою побачити спогади попередніх спадкоємців. Армін Арлерт сказав, що зворушливі об'єкти або люди можуть допомогти викликати ці спогади. Кровні відносини між спадкоємцями зіграли значну роль у передачі цих спогадів. Сім'ї Рейс та Тайбер зберегли своїх титанів - Титан Прародитель та Титан Молот Війни, відповідно - всередині сім'ї, і через це вони змогли отримати доступ до спогадів, що повертаються кількома поколіннями, принаймні до Великої війни Титанів. Було показано, що інші спадкоємці можуть побачити спогади попереднього спадкоємця принаймні. Цей процес виявився невдалим, коли кровні відносини перервані або відсутні: Імір та Армін не отримали жодних спогадів про успадкування своїх титанів, на відміну від родини Рейс, яка, здавалося б, відразу отримала свої спогади. Порко Гальярд не зміг побачити спогади свого брата Марселя, можливо, через те, що Імір перебував між ними в лінії спадщини, хоча Порко міг бачити спогади Іміра. Іноді новий спадкоємець мріяв про попередній, як випадок з Арміном, якому снились останні моменти Бертольта Гувера.

Кристалізація[]

Ерен кристалізує свої кулаки

Ерен кристалізує свої кулаки

Це не було продемонстровано на всіх показаних Титанів, але можна сказати, що усі Титана мають здібність кристалізацію/затвердіння з достатньою практикою та навичками. Затверділі частини тіла можуть бути зруйновані громовими списати, величезною силою інших розумних Титанів або силою Титана Прародителя. Це також стосується кристалізації, щоправда останнє не може бути зруйноване громовими списами, так як вони відскакують. Єдиний хто ефективний проти затвердіння та кристалізації є Зубчастий Титана, який здатнет пошкодити та проламати кристал зубами або кігтями. Це навичок є легкозасвоєним залежно від Титана, такі як Атакуючий Титана Ерена, котрий не мав навичок з цим до того, як спожив спеціальну сироватку та використав здібність кристалізації всього тіла майже миттєво.

Прокляття Імір[]

Імір Фріц, перша власниця сили Титанів, померла тринадцять років потому після отримання цієї сили. Оскільки ніхто не може пересилити Титана Прародителя, усі подальші Титани-шифтери отримувати так зване "Прокляття Імір" (ユミルの呪い Юміру но Норай), що дозволяє їм жити лише наступні 13 років після успадкування одного з Дев'яти Титанів. Під останніх днів, їхні тіла починають слабшати, до поки вони не помирають. Це було показано коли Ерен Крюгер, Урі Рейс та Том Ксавер починали хворіти та виглядати значно старішними під час останніх днів свого життя.

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement