Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Соні (ソニー Sonī?) - піддослідний титан, котрий отримав ім'я від Ханджі Зої. Він був чотириметровим Титаном, який був схоплений розвідниками у районі Троста.

Зовнішність[]

Соні був чотириметровим титаном та мав коротке світле волосся з світло-голубими очима. У нього була світло персикова-кольорова шкіра, як у багатьох звичних Титанів, у нього зазвичай був стомлений вираз обличчя.

Здібності[]

Соні мав звичні для Титанів здібності. Він діяв свого роду розумно, та проявляв здатність не відчувати біль та ігнорувати спис, який проштрихнув його грудну клітину прямо в серце. Він втрачав активність при відсутності сонячного проміння. Ханджі описувала його поведінку та інтровертну.

Біографія[]

Соні був серед титанів, котрі увійшли до Тросту після того, як Колосальний Титан пробив отвір у стіні. Проте, коли Ерен у формі Титана закрив отвір в стіні, людям довелось відвойовувати місто від Титанів. Більшість Титанів у місті були знищенні розвідниками, однак двоє були захопленні: Ханджі назвала їх Соні та Бін. Під час багатьох експериментів, було протестовано їхні змоги комунікації, реакції на рани та відсутність сонця. Було заплановано подальші експерименти: однак, вночі обидва Титанів були вбиті невідомими особами. Проводилось розслідування та перевірка пристрою маневрування на використання. Армін Арлерт пізніше прийшов до гіпотези, що за вбивством двух піддослідних Титанів стоїть Енні Леонхарт, оскільки вона дала на експертизу пристрій Марка Ботта, замість свого. Пізніше його гіпотеза приведе до розкриття Енні як Жіночої Особини.

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

  • Клички які Ханджі дала для двох піддослідних Титанів, Соні та Бін, є прямим рефренсом на відомого одноіменого канібала, Соні Біна.
Advertisement