Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі
Три стіни, названі у честь трьох дочок засновниці роду Імір — Марія, Роза і Шіна. Ці стіни величніший захист і найнебезпечніша зброя, оскільки створені з тисяч Коллосальних титанів.

-Віллі Тайбер про Стіни Парадісу.

Стіни  (壁 Кабе) - були трьома великими спорудами, розташованими на острові Парадіс, і охороняли залишки Елдійської Імперії від титанів. Були побудовані 145 — им королем Елдії Карлом Фріцем сто років тому з використанням великої кількості Колоссальноподібних титанів. Вони були причиною, що захищала жителів Парадісу від прямої атаки зі сторони других націй. Однак стіни рухнули, коли Ерен Йегер активував силу Первісного з ціллю звільнити титанів.

Опис[]

Стіни досягали близько 50—ти метрів у висоту від основи до верхівки. Їх структура неймовірна міцна по своїй суті, але і не непорушна. Енні змогла пошкодити частину стіни Шіни, коли намагалися перелізти через неї, а Звіроподібний зміг відламати шматки стіни Рози.

Фото

Зброя на стінах

Протяжність стін була занадто великою, щоб можна було охороняти весь периметр. На вершинах були встановлені пушки на рейках, що могли стріляти по титанах, що наближаються. Однак вони не були особливо ефективні через здібності титана до регенерації. Для цього у кожної стіни було побудовано по чотири міста відомих як «райони». Оскільки титани притягуються до великих скупчень людей, людство може зосередити свою оборону на цих районах і більш ефективно відбивати їх наступ. Райони вважались гіршими місцями для життя, оскільки вони піддавались великому ризику вторгнення титанів.

Мало хто знає про титанів у стінах чи про те, що вони були створені з Колоссальноподібних Титанів. Розвідкорпус дізнався про їх існування, коли Енні пошкодила стіну Шіни. Пастор Нік, головний член культу, котрий вважає стіни святими, знав про це, та не розказав жодної інформації, навіть коли Ханджі погрожувала кинути того зі стіни. Однак точно невідомо, наскільки поширено це знання серед інших окультистів Стін.

Структура[]

Кожна стіна побудована у формі кільця. Вони розташовані одна в одній:

зовні – Марія; посередині – Роза;

всередині – Шіна.

Цікаві факти[]

  • Неважко отримати приблизну площу територій у стінах: якщо врахувати, що радіус територій у стінах складає 480 км і стіна Марія становить собою рівне коло, то їх площа складає близько 723 822 км², що по розмірах порівняно з Туреччиною.
  • Титани, раніше всього, націлені на південні регіони, навіть перед втратою Стіни Марії. По суті, їх вважають самими небезпечними й найменш бажаними місцями, для життя.
  • Північні райони вважають самими безпечними регіонами через мінімальну активність титанів. Однак дуже холодна погода значно ускладняє життя в цих районах. Ісаяма запропонував, що у місцевих жителів можуть бути гарячі джерела, що компенсують суворі погодні умови.
  • Ісаяма описав північні регіони, як відносно холодні, температура в них рідко перевищує 30° С навіть у самі жаркі літні дні.
  • "Роза" була кодовою назвою секретного плану східної Німеччини по будівлі Берлінської Стіни
  • Передбачалось, що Стіна Марія повинна була бути на місці Стіни Рози.
Advertisement