Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Титан Молот Війни (戦槌の巨人 Sentsui no Kyojin?) — був одним з «Дев'яти Титанів» і мав здібність створювати структури [зброю чи перешкоди] з затвердівшої плоті титана.

Здібності[]

  • Затвердіння
  • Дистанційне керування

Титан Молот Війни може створювати різні структури з зміцненої шкіри титана, такі як малі шипи на певній территорії навколо, Величезний шип, розміром приблизно 30 метрів в висоту і різну зброю ближнього бою, зокрема бойовий молот, котрий і дав ім'я цьому титану.

Історія[]

Під час Великої Війни Титанів, коли Карл Фріц відмовився від конфлікта і поплив на Парадіс, де надалі звів Стіни, силу Молотоборця з'явилась у дворянської сім'ї Тайбер, ті в свою чергу були першими, хто надав допомогу Марлії в цій війні. Після Великої Війни Титанів, Молот війни залишився в розпорядженні Тайберів і ті поклялись захищати Марлійську націю, таким чином прославляючи Елдійців Материка. Однак, Молот війни не приймав участі ні в одній операції чи воєнному конфлікті Марлії (принаймні до 854 року). Протягом останніх 13-и років сила Титана Молота війни була передана Ларі Тайбер.

Сюжет[]

Арка Марлія[]

Після Марлійсько-Середньосхідної війни Зік Йегер на зборі Воїнів висловлює свої побоювання на рахунок подальшої долі Елдійської раси, тому що технології по своїй міці швидко наздогнали силу Титанів і у скорому часі Елдійці будуть просто непотрібним сміттям в очах Марлії і іншого світу, тому щоб повисити авторитет Елдійців материка в очах іншого світу, Зік домовився з сім'єю Тайберів, сім'єю дуже впливових в світі Елдійських дворян, щоб на черговому фестивалі при присутності журналістів вони оголосили про другу атаку на острів Парадіс і про те, що вперше за дуже довгий час їх Титан - Молот Війни приймає участь в цій атаці.

Після того, як Віллі був вбитий і з'їдений Ереном Йегером під час його речі на фестивалі в Гетто Ребеліо, його молодша сестра трансформувалась в Титана Молота Війни. І хоча він зразу ж накинувся на неї і почав бити, їй вдалось перемогти його, створивши величезний шип, пронизаний його живіт і піднявший його на декілька десятків метрів над землею.

Також, Пані Тайбер створила багато малих шипів на землі, котрі знерухомили Ерена. Затриманий шипами і обстріляний протититановою артиллерією, Атакуючий Титан не зміг заблокувати удар величезного бойового молота Титана Молота Війни і був їм швидко обезголовлений. Після Ерен звільнився від тіла Атакуючого і Молот Війни вже був готовий нанести йому смертельний удар. Коли він спитав у Ерена, чи хоче він сказати що-небудь на останок, той подав сигнал Мікасі, котра неочікувано з'явилась ззаду Молота Війни і вистрілила в його потилицю 8-ома громовими списами, тим самим змусивши титана впасти на землю.

Арка Війна за Парадіс[]

Власники[]

ОСТАННІЙ ВЛАСНИК
Ерен Йегер 2
Ерен Йегер
МИНУЛІ ВЛАСНИКИ
Лара Тайбер
Лара Тайбер
Advertisement