Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Quote1 «Перевізник» має виключну витривалістю, тому він може брати участь в довгострокових операціях. Його специфіка дозволяє приміняти військове обладнання що розширяє спектр дій данного титана. Quote2
— Інструктор Воїнів коротко описує титана

Титан Перевізник (車力の巨人 Shariki no Kyojin?) — один з «Дев'яти Титанів».

Здібності[]

  • Витривалість

Грузоперевізник очевидно, дуже сильний, бо він з легкістю переносить на собі купу важкого багажу, закріпленого у нього на спині і навіть може бігати разом з ним. Здібність рухати важкі камені також говорить про велику силу. Особливість перевізника в тому, що він може довго підтримувати форму титана .

  • Чотиронога форма
  • Швидкість
  • Говорити в формі титана

Історія[]

Після Великої Війни Титанів сила семи з дев'яти Титанів опинились в руках у правління Марлії. Щоб протистояти ультиматуму Карла Фріца, марлійці вирішили передавать силу цих титанів обраним Елдійським дітям. Так з'явилась організація "Воїни", її члени кожні 13 років передавали сили своїх семи Титанів спадкоємцям, серед цих Титанів був і Грузоперевізник.

Сюжет[]

Арка Зіткнення Титанів[]

Арка Повернення в Сегансію[]

Пік рятує Зіка

Пік рятує Зіка

Bажливу роль Титан Перевізник зіграв під час операції по поверненню Стіни Марія. Пік виступає у ролі розвідника і передає інформацію про Розвідкорпус Зіку і Райнеру. Після того, як Зік убив більшу частину розвідників, Леві силою дістає його з потилиці титана, готуючись згодувати його кому-небудь. Пік накидується на нього ззаду і забирає Зіка, тримаючи його у роті, ледве даючи Леві втекти. Пік з Зіком біжуть, а інші титани атакують Леві, котрий клянеться, що вб'є Зіка.

На іншому кінці міста, коли Ханджі Зої і Жан Кірштейн вирішують долю Райнера, з'являється Пік і кидається на Ханджі, але Жан встигає відштовхнути її. Ханджі швидко встає на ноги, лезо готово, однак Зоє встає у ступор, коли бачить Пік з Райнером у роті. Пік з Зіком і Райнером тікають, переслідувані Конні Спрінґером, котрому, однак, Ханджі говорить залишити ці марні спроби.

Арка Марлія[]

Перевізник в броні

Грузоперевізник в броні

Чотири роки потому, Пік є під час облоги Фортеці Слава, як частині воїнів Марлії з Середносхідним Альянсом. Хоча Кольт і побачив, що вона не повинна виступати на передовій, Магат пояснив це рішення тим, що у супротивника в наявності артиллерія проти титанів, що може убити любого на відстані 100 метрів. Після знищення артиллерії на поле бою виходить Пік, повністю броньована, з чотирма пілотованими автоматами і починає штурмувати бункери Альянсу разом з Порко Гальярдом.

Арка Війна за Парадіс[]

Власники[]

ПОТОЧНИЙ ВЛАСНИК
Пік Фінгер
Пік Фінгер
МИНУЛІ ВЛАСНИКИ
Титан перевізник (давній)
  1. • Давній †
Advertisement