Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Том Ксавер (トム・クサヴァー Тому Кусава) - елдійський вчений та Воїн, який володів силою Звіроподібного Титана. Він був наставником та близьким другом Зіка Йегера.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Том був чоловіком середнього зросту та мав коротке чорне волосся, яке було розділене по бокам справа. У нього було кругле обличчя зі зморшками довкола рота. Він носив стандартну білу уніформу Воїнів з червною пов'язкою на руці, що позначає його як елдійця та почесного марлійця. При першій появі, він носив світло-коричневу кофту з сірою кофтою під низом та чорним капелюхом на голові. Він також носив окуляри, які пізніше він передав Зіку Йегеру.

Форма Звіроподібного Титана[]

Форма Звіроподібного Титана Ксавера мала риси вівці-бігорну, маючи на голові пару темних вигнутих рогів, подовжену морду і ніс, що нагадує тварину, яку вона приймає після, і легке хутро, що росте на голові, шиї і верхній частині тіла. Як і більшість титанів, він стояв на двох ногах.

Особистість[]

Володіючи допитливим розумом, Ксавер завжди цікавився тим, як з'явилися Титани, і згадував молодому Зіку Йегеру, що він приєднався до дослідницького товариства біології Титана насамперед через його цікавість. Зазвичай бачився з посмішкою на обличчі, Ксавер був легкою людиною з легким ставленням без догляду; він також був співчутливим і втішав Зіка після того, як хлопчик звернувся до батьків до влади Марлії.

Під дружнім характером, він також приховував почуття самозахисту, а також бажання вбити себе як засіб спокутувати роль, яку він несвідомо зіграв у смерті своєї родини. Він також, здавалося, мало піклується про ідеали Підрозділу Воїна, називаючи його дурним, щоб скоротити термін життя тільки для вторгнення в інші країни.

Біографія[]

Том з раннього дитинства проживав на території гетто Ліберіо в Марлії. В 817, він наштовхнувся на Грішу та Фей Йегер, які дивились на дережабль на небі. Він як і Гріша будуть піддавитися насиллю та осудженню від жителів Марлії, через їхню етнічність.

Ксавер знаходить свого сина та дружину мертвими

У якийсь момент дорослого життя, Ксавер закохався в марлійську жінку. Знаючи, що елдійцям та марлійцям заборонено одружуватися, він цілеспрямовано приховував свою пов'язку на руці, позначаючи свою національність, коли бачив її, а двоє незабаром одружилися і мали сина. Через кілька років вона виявила ельдійську особистість Ксавера та ганьбі швидко вбила себе та їхнього сина. Ксавер незабаром після цього знвйшов їх мертвими та був подоланий горем. Пізніше він стане Воїном як форма самогубства і врешті-решт проявив себе як спадкоємець одного з Дев'яти Титанів, Звіроподібного Титана. Ксавер також став дослідником для вивчення сил Титана.

Ксавер знахомиться з Зіком

Ксавер знайомиться з Зіком

Приблизно на півдорозі до свого терміну, Ксавер почав спостерігати за новою партією кандидатів у воїни, які потенційно успадкують його Титан. Одного разу під час їзди на тренувальному майданчику з інструктором Тео Магатом, Ксавер особливо зацікавився хлопцим на ім'я Зік Йегер. Хоча Магат не поважав хлопчика через його погану гру, Ксавер не поділяв його низької думки. Зрештою Ксавер зустрінеться з Зіком особисто, граючи з м'ячем наодинці. Після трохи заохочення йому вдалося переконати Зіка пограти з ним, похваливши хлопчика за його здатності подачі. Ксавер продовжував би зв'язуватися з Зіком через їхні ігри, навіть пояснюючи, як він вважав, що конфлікт був смішним у порівнянні з таємницею титанів.

Здібності[]

Основною професією Тома Ксавера було дослідження природи Титанів, ескпериментуючи з фізіологією та знаннями про Титанів.

Сила Титанів[]

Ксавер був колишнім спадкоємцем Звіроподібного Титана (獣の巨人 Кемоно но Кьоджін), перш ніж передати цю силу Зіку Йегеру. Він володів такими ж звичними здібностями, як Титани та інші спадкоємці влади титанів, такі як регенерація. Однак вважається, що Ксавер не часто використовував силу свого Титана, оскільки стверджував, що його Титан не був корисний у війні.

Вбито людей[]

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement