Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Траут Кавен (トラウテ・カーフェン Торауте Кафен) - членкиня та заступниця капітана Загону протипіхотного контролю у Військовій поліції. Вона була вірна до свого наставника Кенні Аккермана.

Зовнішність[]

Вона виявилася молодою жінкою з підтягнутою, тонкою статурою. Вона часто тримала спокійний, майже сумний вираз. Її світле волосся було трохи позаду довжини плечей, які вона зазвичай тримала зв'язаною назад чубчиком, які розпрощалися по середині. Зустрівшись з Кенні, вона була одягнена в базову форму військової поліції з білою сорочкою під кнопкою, однак, одного разу увійшовши до Загону протипіхотного контролю, вона була помічена, як і інші в загоні, в парі вузьких чорних штанів, білій сорочці-кнопках і парі чорних туфель разом з її протипіхотним вертикальним маневреним обладнанням.

Особистісь[]

Проявляючи деякі нігілістичні погляди на життя, Траут була досить невірною жінкою з невеликим життям в очах і словах. Вона говорила про світ, в якому жила, і про життя, в якому жила, як безглузде, і, як правило, була досить емоційною, навіть після того, як Леві Аккерман убив трьох своїх товаришів на її очах. Хоча Траут зазвичай була нудною і сумною, вона виголосила своїм підлеглим мотиваційну промову прямо перед зустріччю з Розвідкорпусом, кажучи, що якщо вони зможуть виграти час, це окупиться і що вони повинні вірити у мрію Кенні, яка переверне світ з ніг на голову. Перед зустріччю з Кенні, їй не вистачало мотивації жити своїм життям, однак після зустрічі з ним вона знайшла надію на виконання його наказів і намагалася втілити його мрії в реальність.

Предісторія[]

Кенні зацікавлений в Траут

Кенні зацікавлений в Траут

Через два роки після падіння стіни Марії, у 847 році, під час промови Кенні Аккермана про новий Загін протипіхотного контролю, Траут Кавен привернула увагу Кенні, коли вона зізналася, що в неї все гаразд з тим, що у неї є вбивчий маніяк, який ніколи не був у військових, які керували своїм загоном. Вона розповіла про падіння Стін і їх відмову від боротьби з титанами, і запитала Кенні, чи тому вони там; будучи кінцевим результатом дотримання правил Стін і створення військового корпусу. Вона вважала, що ці дії безглузді і це привернуло увагу Кенні. Він пояснив їй і загону, що протидія Розвідкорпусу була лише виправданням для отримання схвалення від вищих, і що справжня причина його дій полягала в тому, що грандіозна мрія мати владу.

Біографія[]

Арка Королівське уряд[]

Завдання привести Ерена Йегера та Хісторію Рейс до короля Фріца, Карвен і Кенні Аккерманн починають стекати котедж, в якому перебуває загін Леві, і експерименти, проведені на формі Титана Ерена.

Обидва спостерігають, як Військова поліція безуспішно намагається напасти на котедж і затримати його окупантів, Кенні коментуючи, що Леві зміг мобілізувати своїх підлеглих досить швидко, щоб уникнути захоплення через його навчання.

Смерть Кейджи в манзі

Кавен вбиває Кейджи

Кавен бере участь у засідці Леві Аккермана та його загону, висадивши атаку на Кейджи та вистріливши його в бік голови своїм протипіхотним вертикальним пристроєм маневрування. Леві вдається втекти, вивівши Кенні з ладу в процесі. Кавен йде перевірити його, і Кенні скаржиться, що Леві буде перешкодою для них.

Кавен супроводжує Кенні, коли той йде вбивати Дімо Рівза за згоду допомогти Корпусу Розвідки. Вона стурбована вибором Кенні вбити Рівза, перш ніж він скаже їм місце розташування Леві, але Кенні запевняє її, що Леві прийде до них.

Кавен вітає Кенні з подорослішанням Леві

Десь пізніше Кавен бачиться зі своїми товаришами в Підземній каплиці Рейсів, захищаючи справжнього короля, очікуючи прибуття їхніх ворогів. Кавен готує підлеглих до зустрічної засідки, пояснюючи їх план нападу. Відзначаючи загрозу, з якою стикається людство з боку титанів, вона запитує, чому всі вони приєдналися до полку Військової поліції і зібралися навколо Кенні. Вона стверджує, що причина, якщо всі хотіли знайти сенс у такому безглуздому світі і безглуздому житті, і наказує їм виграти час і повірити у мрію Кенні.

Її слова неочікувано перериває гучно виламені двері. Використовуючи палицю з прикріпленим до неї світловідбиваючим шматком стін каплиці, вона досліджує ситуацію і з подивом бачить, як газові балончики прив'язані до бочок, що спускаються по сходах. Заплутавшись та не стигнувши відреагувати, Саша Браус пускає вогняну стрілу в бочку. Кімната наповнюється хмарою диму, змушуючи членів загону втратити точність. Битва стає хаотичною, коли запускаються сигнальні вогні з диму. Коли Леві винищує членів загону, Кавен наказує підлеглим перегрупуватись та оточити ворогів.

Кавен цілиться в Ханджі

Кавен цілиться в Ханджі

Під час битви багато членів Загону протипіхотного контролю гинуть від Загону Леві та Ханджі Зої. Кавен починає усвідомлювати важку ситуацію, в якій вони перебувають. Вона шукає отвір і помічає Ханджі. Знаючи, що Ханджі, ймовірно, усвідомлює, що користувачі протипіхотних вертикальних пристроїв маневрування уразливі після здійснення двох пострілів, вона спеціально робить два постріли в Ханджі. Ханджі ведеться на приманку і кидається, щоб спробувати вбити її. Кавен використовує цю можливість і стріляє своїм гарпуном у плече Ханджі. Потім вона випускає гачок, відправляючи Ханджі в повітря і розбиваючи їх об стовп, перш ніж вони падають на землю. Поки члени Загону Леві переживають за Ханджі, Кавен використовує цей момент, щоб викликати відступ зі своїми силами і реорганізувати їх оборону.

Смерть Кавен

Кавен гине під завалами

Створюючи барикаду, щоб зупинити загін Леві, Кавен і її товариші по загону займають свої позиції, щоб дочекатися прибуття своїх супротивників. Однак перед тим, як можуть відбутися будь-які бої, вони потрапляють під обвал стелі під перетворення Рода Рейса на Титана. Кавен і її товариші намагаються знайти Кенні в хаосі, але вони виявляються розгубленими та їх розчавлюють падаючі уламки печери.

Відносини[]

  • Кенні Аккерман - Коли Кенні пояснив свої мотиви своєму другому в команді і її товаришам, вона розповіла йому про те, як вона відчувала, що всі дії, які вони роблять, були безглуздими і що вони відмовилися від боротьби з титанами. Однак, коли вона прийшла цінувати мрію Кенні про владу, вона почала вірити в неї і присвятила себе здійсненню зазначеної мрії. Вона захоплювалася Кенні і слідувала його волі беззастережно до самої смерті в Підземній каплиці.

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

Навігація[]

Джерело Військова поліція
Поліція логотип
Командувач Найл Док
Капітан Кенні Аккерман
Офіцери Денніс АйблінгерРоуг
Перший внутрішній загін РоджерВусатий чоловікДжел СаннесРальф
Протипіхотний загін контролю Траут КавенДюран
Інші члени ВальцБорис ФойльнерХітч Дрейз
Колишні члени Енні ЛеонхартМарло Фройденберг
Advertisement