Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Околиця Трост (トロスト区 Торосту-ку) - місто розташоване на південній частині Стіни Роза. Оскільки місто найбільш наближене до пробитою Стіни Марія, воно зазвичай віддається атаці Титанів.

Історія[]

Поява Колосального

Поява Колосального Титана

Арка Падіння Сегансії[]

Після пробиття передніх округи Сегансії, Дімо Рівз разом з меценатами обговорювали новини з цієї події. Незабаром в кімнату прибуває солдат Гарнізону та повідомляє, що Стіна Марія остаточно прорвана та проникнення Титанів за її межами.

Арка Відродження людства[]

П'ять років після падіння Стіни Марія, Колосальний Титан з'являється ще раз та пробиває передні ворота Стіни Роза.

Арка Битва за Трост[]

Ерен несе валун

Ерен несе валун

Ерен Йегер намагається атакувати Колосального Титана, однак той випаровується та зникає. Приєднавшись до своїх побратимів-кадетів, він зрозумів, що вони були надто налякані для битви з Титана. Починається процес евакуації, коли Титана заходять у місто і кадети відлаштовуються під командуванням Гарнізону.

Об'єднавшись в команди, кадети та солдати вступають у битву з Титанами для успішною евакуації, що призводить до величезних втрат. Серед них: Томас Вагнер, Нас Тіас, Міна Кароліна, Міліус Зеремські, Франц Кефка, Ханна Діамант, Том, Ян Дітріх, Мітабі Ярнах, Марко Ботт та Рут Д. Клайн.

Попри втрати, мешканцям вдається успішно евакуюватись завдяки таким солдатам, як Мікаса Аккерман. Саме в цьому місці Ерен та інші кадети дізнаються про його загадкову силу перетворюватись на Титана. В цій битві участь також бере Гарнізон під командуванням Дота Піксиса та планом Арміна Арлерта з використанням сили Титана Ерена. Попри великі втрати, Ерену у форму Титана вдається закрити отвір у Стіні валуном. Незабаром, на допомогу Гарнізону приходить Розвідкорпус та винищує Титанів у місті.

Advertisement