Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Троє бандитів (3人組の強盗 3-нінгумі но гото) - група з трьох чоловіків, які вбили батька та матір Мікаси перш ніж викрасти саму Мікасу Аккерман у 844.

Зовнішність[]

Троє бандитів мали різну зовнішність одне від одного. Голова був чоловіком низького зросту з короткою бородою та шапкою на голові. Чоловік з сокирою був значною вищим та старшим з стрункою тілобудовою, коротко-постриженим блондинистим волоссям та тонкими вусами. Бандит, який з'являється пізніше усіх був молодим на вигляд, добреодягнутий з чисто-постриженим коротким коричневим волоссям.

Передісторія[]

Бандити прибувають до будинку Аккерманів

В 844 році, коли Мікаса Аккерман у віці дев'яти років жила разом з своїми батьки, троє бандитів увірвались до їнього будинку. Почувши стукіт у двері, батько Мікаси подумав, що прибув Гріша Йегер разом зі своїм сином Ереном. Коли він відчинає двері, він миттєво отримує удар ножем у живіт від голови бандитів та падає на землю від поранення. Мати Мікаси намагається дати відсіч, кидаючи на другого бандита з ножицями, та просить Мікасу тікати. Однак чоловік з сокирою вияляється сильнішим та наносить удар сокирою їй в плече, миттєво вбиваючи її. Він наближається до Мікаси та вдаряє її в обличчя, від чого остання непритомніє.

Двоє бандитів сперечаються

Сокирник пояснює чому вбив жінку

Трохи пізніше, чоловік з сокирою та голова проводять час у будинку, поки Мікаса приходить до тями. Сокирник дивиться на Мікасу та питає чому вони пішли на такий клопіт аби її викрасти. Головний бандит, сидячи поруч, каже що вона азійського походженя та є останньою представницею своєї раси. Він пояснює, що через її походження та рідкість серед жителів Стін, можна отримати величезну суму на чорному ринку, якщо вони продадуть їх як секс-рабів купляв у підземному ринку столиці. Чоловік з сокирою каже, що її батьком мав азійську кров тому вона не може бути повністю азіаткою. На що голова сперечається та заявляє, що їхньою головною ціллю була її мати, яке є чистою азіаткою.

Мікаса атакує третього бандита

Мікаса атакує третього бандита

Їхню розмову перериває Ерен, який заходить у будинок, вдаючи що він загубився. До нього підходить чоловік з сокирою, після чого Ерен проштрихує його шию ножем, вбиваючи його миттєво. Перш ніж головний бандит встигає зреагувати, Ерен вибігає з мітлою з прикріпленим ножем вкінці. Він проштрихує йому плече та стрибає на живіт, наносячи числені удари ножем до смерті.

Воз'єднавшись з Мікасою, у кімнату заходить третій бандит, будучи шокованим від смерті своїм товаришів. Коли він вдаряє Ерена ногу, то починає його душити у пориві гніву. Попри сильний тиск на шию, Ерен закликає Мікасу боротись. Вона хапає ніж Ерена і після того, як через її тіло пройшов силовий струм, даючи її силу та змогу спокучуватись, вона наносить удар ножем у спину бандита, проштрихуючи його серце. Пізніше мертві тіла бандитів були знайдені офіцерами Військової поліції, коли батько Ерена прибуває.

Подальший сюжет[]

Арка Битва за Трост[]

Шість років після цього випадку, Ерен у форму свого Титана, носячи валун для закриття прориву у стіні Роза, він згадує момент коли він вбив голову бандитів. Він думає в своїй голові, що люди які зріклись сводоби заради інших, не важливо настільки вони сильні, вони не мають значення.

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

Advertisement