Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Фарлан Черч (ファーラン・チャーチ Фаран Чачі) - один з друзів Леві Аккермана, разом з Ізабель Магнолією, перш ніж приєднатись до Розвідкорпусу.

Зовнішність[]

Фарлан був юнаком середнього зросту зі світло-сірими очима і темним світлим волоссям. Його чубчик висів над лобом між очима. До того, як він приєднався до Розвідкорпусу, цивільний одяг Фарлана мав просту білу сорочку з довгим рукавом зі світло-синім жилетом та чоботами по коліно.

Особистість[]

Фарлан, на відміну від Ізабель, був дуже зосереджений і в змозі зробити різницю між тим, коли веселитися і коли бути серйозним. Як і Леві, Фарлан зазвичай зображувався рівним і спокійним, але він не любив, коли все вийшло з-під контролю. Він чітко розумів, коли зазнав поразки, і перестав чинити опір, якщо знав, що програв; це було показано під час його захоплення скаутським полком. Фарлан дуже довіряв Леві і без сумніву стежив за його рішеннями і керівництвом.

Предісторія[]

До падіння стіни Марія, Фарлан був злочинцем, який бродив по столичному Підземному округу. У якийсь момент Фарлан вирішив випробувати сили Леві, змусивши його битися з групою головорізів. План Фарлана полягав у тому, щоб подивитися, чи варто Леві набирати в свою групу головорізів чи ні, і він був здивований, побачивши, як Леві бив їх усіх одноосібно.

Після того, як один з багатьох хайстів потягнувся з бандою Леві, Фарлан був призначений відповідальним за поділ прибутку від роботи серед товаришів. Знаючи, що Ян страждає від травми ноги і потребуватиме додаткових грошей, щоб дозволити собі ліки, Фарлан дав Яну більший зріз порівняно з усіма іншими. Помітивши це, Леві попросив знати, чому Фарлан надавав Яну пільговий режим. Потім пояснення Фарлана було перервано прибуттям молодої дівчини до порогу їхнього притулку.

Побачивши, що її переслідують, Фарлан і Леві заступилися за неї перед нападниками, невимушено переслідуючи їх. Після лікування травм Фарлан і Леві погодилися дозволити Ізабелі приєднатися до їхньої банди і почали навчати її використовувати пристроями просторового маневрування.

З трьома пізніше зв'язався Ніколас Ловоф, який запропонував їм можливість покинути Підземне місто і жити над землею, якщо вони проникнуть у Розвідкорпус і вб'ють Ервіна Сміта.

Біографія[]

Вибір без жалю: Частина перша[]

Леві вкладає угоду

Фарлан та друзі приєднуються до Розвідкорпусу

Для того, щоб привернути увагу розвідників, тріо використовує своє спорядження пристроїв маневруванн. Спочатку вони наштовхаються на членів Військової поліції, але коли банда втікає, їх раптово встановлюють члени Розвідкорпусу. Леві наказує їм розділитись, щоб уникнути захоплення, але Фарлан і Ізабель швидко затримані.

Обох приводять до Ервіна, який також затримав Леві. Ервін починає задавати питання про їхні навички з пристроями просторового маневрування, але троє відмовляються відповідати. Лише коли Майк Захаріас починає фізично знущатись з Леві, Фарлан розкриває та пояснює, те що вони самі навчились. Будучи враженим, Ервін пропонує трьом вступити до Розвідкорпусу і Леві неохоче приймає пропозицію.

Вибір без жалю: Частина друга[]

Ізабель, Фарлан та Леві представляються перед рештою розвідників та приєднуються до загону Флагона. Між Флагоном та Леві зав'язується суперечка і Фарлан встає по серед, аби зупинити бійку, коли Флагон показував їм свої кімнати.

У той час як Леві і Ізабель діють як спостерігачі, Фарлан намагається проникнути в офіс Ервіна і викрасти компрометуючі документи, які він має на Ловофа. Однак Ервін прибуває, перш ніж зможе знайти що завгодно, і він змушений відмовитися від своїх пошуків.

Фарлан роздумує над тим, що Ервін постійно несе документи на свою людину, щоб забезпечити їх безпеку, і пропонує насильно забрати документи і вбити його під час розвідувальної експедиції. Леві погоджується на план, але наказує Фарлану і Ізабелі знайти привід, щоб вийти з-під участі в розвідувальній місії, побоюючись за свою безпеку. Ізабель і Фарлан обидва засмучені рішенням, наполягаючи, що вони швидше залишать стіни з ним, ніж повернуться в Підземному світі, і переконують його дозволити їм брати участь.

Фарлан вбиває Титана

Фарлан вбиває першого Титана

Наступного дня, Розвідкорпус приступає до своєї 23-ї зовнішньої розвідувальної експедиції. Як тільки розвідники виходять з воріт стіни Марія, тріо залишається острах при вигляді відкритого світу за Стінами. Їхні огляди на небо перерізає зустріч з титанами дуже рано в місії: один попереду, двоє позаду. Фарлан допомагає в убивстві аномального Титана. Відчуваючи знервованість та некомфортність від думки про битву з Титанами, він зруштою знаходить сміливість та відважність, дивлячись як Леві бориться з Титанами. Ізабель у ролі приманки відволікає Титана, поки Фарлан добиває його, вбиваючи свого першого Титана.

Незабаром починається сильна злива, і Леві вирішує використати схованку, надану дощем, для вбивства Ервіна. Не бажаючи, щоб їхня відсутність привернула решту уваги їх складу, Фарлан і Ізабель згодні залишитися позаду.

Смерть Фарлана

Тіло Фарлана

Відразу після відходу Леві, Ізабель і Фурлан потрапляють у засідку Аномального титану, який швидко вбиває їх обох. Прибувши на місце вбивства, Леві з жахом бачить, як Титан відкушує Фарлана на половину.

Подальший сюжет[]

Арка Повернення в Сегансію[]

В битві за Сігансію, коли Ервін Сміт починає задумуватися про свою мету, Фарлан стоїть серед багатьох померлих солдат Розвідкорпусу в думках Ервіна, бажаючи знати чи їхня смерть має значення.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement