Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Фей Йегер (フェイ・イェーガー Фей Йега) - молодша сестра Гріши Йегара та елдійка, що проживала та росла зі своїм братом у Ліберіо.

Зовнішність[]

Фей мала коротке коричневе волосся, яка майже досягало плечей з розпущеним чубом та темними очима. Вона носила коричневе плат'я, білий шарф та кофту, разом з пов'язкою на руці.

Особистість[]

Фей не була досвідчена у цьому світі в такий молодий вік, маючи потребу Гріши виштовхувати її з комфортної зони. Вона була безневиною дитиною, проте зазвичай потребувала допомоги Гріши у складних ситуаціях. Вона бачила світ з примхою і захопленням, дивлячись на дирижабль в небі.

Біографія[]

Покинувши свій будинок, Фей і її брат Гриша подивилися в небо і побачили дирижабль, який зачарував їх. Коли дирижабль пролетів над стіною меж міста, вони пішли за ним до вищого кінця міста, самовільно залишивши своє місто. Під час пошуку дирижабля Фей і Гриша були здивовані громадянами, які бачили пов'язки і були названі домішками свого регіону.

Фей та Гріша

Фей та Гріша дивляються на дирижабль

Наприкінці пошуків дирижабля Фей і Гриша знайшли двох марлійнських офіцерів, що розслаблялись після роботи. Чоловіки мали намір покарати Гришу і Фей за проникнення і вихід із зони інтернування без дозволу на виїзд. Запропонувавши взяти тягар за обох, один з чоловіків побив Гришу, а інший повів Фей до табору. Однак Фей не був присутня, коли Гриша повернувся додому після побиття.

Наступного дня понівечене тіло Фей було знайдено на березі річки. Офіцери, які зіткнулися з дітьми, зустрілися з батьками і сказали їм, що Фей благополучно залишила територію Ліберіо і що це була провина Фей за те, що вона пішла у першу чергу. Гріша усвідомлюють, що чоловіки брешуть і жодним чином не була смертю Фей її власної провини. У той час як їх мати була подолана скорботою, їх батько посміхнувся чоловікам і сказав їм, що він краще навчить свого сина з питання про виїзд з їхнього міста. Пізніше їх батько перевчив Гришу на зле минуле предків. Однак Гриша пояснив, що люди Марлі брешуть про Фе1 і коли він почав говорити, що він думав, що вона була вбита, його батько кричав на нього за це, потім Гриша повернув цей крик, сказавши, що він і Фей не зробили нічого поганого.

Смерть Фей

Смерть Фей

Сім років по тому, Гріша приєднався до Реставраторів після того, як він отримав інформацію, яка показала, що Фей була узята марлейським офіцером, який супроводжував її в той день і була з'їдений собаками заживо.

Ерен Крюгер, який був прихованим членом Організації Елдійських Реставраторів, через п'ятнадцять років помстився за смерть Фей, штовхнувши Гроса зі краю стіни, який пізніше був з'їденим нерозумним Титаном.

Advertisement