Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Флагон Турет (フラゴン・ターレットФурагон Таретто) - член Розвідкорпусу та командир загону (分隊長 Вун-тайчо), коли Леві Аккерман, Ізабель Магнолія та Фарлан Черч приєднатись до Розвідки. Він ненавидів ідею дозволити трьом колишнім грабіжниками приєднатись до Розвідкорпусу, особливо враховуючи, що мати бути в його загоні та те що вони з Підземного міста.

Зовнішність[]

Флагон був високим чоловіком з коротким блондинистим волоссям, розділене навпіл, та короткою бородою. Він носив стандартну уніформу Розвідкорпусу. Зазвичай він показував на своєму обличчі вираз огиди та недолюблювання Леві, Фарлана та Ізабель та через їхні дії в Розвідкорпусі.

Особистість[]

Флагон здавався людиною, яка цінувала речі за формальними стандартами. Оскільки він від початку виступав проти прийняття Леві та його друзів до Розвідкорпусу, через їх минуле як грабіжників, і лаяв Леві за те, що той не тримав мечів звичайним способом. Однак він визнав майстерність Леві, побачивши його здібності в дії.

Біографія[]

Вибір без жалю: 2 частина[]

Флагон сперечається

Флагон проти приняття Леві, Фарлана та Ізабель до Розвідкорпусу

Флагон вперше помічений на зустрічі між керівниками Розвідкорпусу, виступаючи проти пропозиції Ервіна завербувати Леві, Фарлана, та Ізабель. Вважаючи, що бойовий дух солдатів буде зіпсований, якщо їм дозволять, він показує засмучений вираз після того, як командир, Кіт Шадіс, приймає пропозицію, незважаючи на його скарги.

Коли Кіт призначає тріо до свого складу, він знову виявляє невдоволення і запитує, чому їх не призначили до складу Ервіна. Кіт відповідає, що Ервіну вже було доручено формування солдатів.

Флагон наляканий

Леві залякує Флагона

Флагон веде новобранців до своєї кімнати, і каже їм, щоб вони намагалися зберегти місце в чистоті, стверджуючи, що вони не мають гарної гігієни, тому що вони жили в Підземному місті. Леві дратує інсинуація, і він починає злитись. Перш ніж двоє можуть прийти до ударів, Фарлан втручається і пропонує Флагону вибачення, а Флагон йде після того, як повідомив їм про завтрашні тренування і сварив Фарлана за те, що той виконав привітання неправильно.

Наступного дня під час тренувань Леві, Флагон сварить Леві за те, що той не тримає мечі належним чином і запитує, чи хоче він померти. Хоча Леві відповідає, що Флагон може бути мертвим, і каже, що зробить це по-своєму; залишаючи Флагон розлюченим. На здивування Флагона, Леві виявляється виключно кваліфікованим з автоматичною мобільністю, незважаючи на його нетрадиційні методи.

Після того як вони полишили Стіни під час однієї з експедицій, були помічені троє Титанів, один попереду та двоє позаду розвідників. Флагон випускає сигнальний вогонь аби попередити решту розвідників, перш ніж вбити Титанів, що з'явились перед ними. Він миттєво повертається до свого коня та наказує трьом новобранцям не битись з Титанами. Вони ігнорують його наказ та ідуть битись з Титанами, і попри те що Флагон намагався їм допомогти, їм вдається впоратись самотужки. Здивований їхніми здібностями, Флагон неохоче визнає, що тепер він розуміє чому Ервін бажав взяти їх у Розвідку.

Тіло Флагона

Тіло Флагона

Наближається туман і розвідники змушені сповільнитись, з сильним дощем запускати сигнальні вогні буде марно. Група Флагона наштовхається на аномального Титана та розправляється з усією групою. Флагон гине під час битви з ним. Коли Леві вбиває аномального, тіло Флагона знаходить Ервін перш ніж піти далі.

Подальний сюжет[]

Арка повернення в Сегансію[]

В битві за Сігансію, коли Ервін Сміт починає задумуватися про свою мету, Флагон стоїть серед багатьох померлих солдат Розвідкорпусу в думках Ервіна, бажаючи знати чи їхня смерть має значення.

Цікаві факти[]

  • Його та Ханнеса в другому сезоні озвучує один і той же сею.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement