Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Фріда Рейс (フリーダ・レイス Фуріда Рейсу) - старша донька Рода Рейс, племінниця Урі Рейса та зведена сестра Хісторії Рейс. Вона була справжньою королевою стін з 842 по 845 та була останнім чистим носією Титана Прародителя, перш ніж він змішався з Атакуючим Титаном. Вона з'являлась у спогадах Ерена та Хісторії.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Під час снів Ерена, він вперше приймає Фріду за Хісторію, підкреслюючи фізичну схожість сестер. Фріда була високою жінкою та мала довге, гладке, темне волосся; зупиняючись добре повз плечей, але вона пізніше розрізала його довжину плеча, перш ніж з'їсти свого дядька Урі, і до її смерті її волосся відросло приблизно на половину своєї початкової довжини. Фріда мала округле обличчя і зазвичай була помічена в простих сукнях і спідницях, незважаючи на те, що була благородною. Після отримання сили Титана Прародителя, очі Фріди розрізняли світло і темну пустку, знак, що вона успадкувала спогади про світ, а також волю Першого Короля.

Форма Титана Прародителя[]

Титан Фріди був 13 метрів заввишки та малв чорне волосся довжиною плечей, яке вільно висіло навколо її обличчя. У неї були помітно великі фіолетові очі; а також дещо скелетний ніс. Її тулуб мав певну м'язову підкладку, і вона мала жіночу форму, схожу на ту що в Жіночої Особини, на відміну від більшості Титанів. Як і інші з силою титанів, вона була фізично сильнішою за нерозумних Титанів.

Форма нерозумного Титана[]

Три роки тому, коли Фріда вперше перетворилася на Титана, форма її Титана вона була менш м'язистою і мала кісткові, кремезні пропорції, з довгим тулубом, що робило її ребра і плечові кістки помітно очевидними

Особистість[]

Фріда, як правило, була хорошою і турботливою людиною. Любила ходити і доглядати за селянами. Вона любила Хісторію до того, що стерла свої спогади, щоб захистити її. Вона була хороброю, оскільки вважала, що не поступиться привидам свого предка. Вона плакала під час церемонії спадкування, оскільки це означало, що їй довелося з'їсти свого дядька.

Після отримання сили Титана Прародителя, її особистість помінялась. Через те, що вона була родини Рейс, вона потрапила під волю Першого короля і отримала його думки і думки про конфлікт. Вона страждала від депресії, а іноді її поведінка змінювалася з її звичайного Я в інший, який був набагато більш агресивним. Боролася на смерть проти Гріши Йегера, щоб захистити свою сім'ю. Кенні Аккерманн, тілоохоронець Рейсів, сказав, що Фріда говорила про ті ж речі, які Урі говорив, як мир і любов, але невідомо, чи вона насправді вірила в це або чи вона говорила, що від неї очікували.

Передісторія[]

Фріда вводить сироватку

Фріда готується вести сироватку

Вважається, що приблизно в той час, коли їй виповнилося 15 років, Фріда дізналася, що її дядько Урі Рейс помирає і був володарем сили Титана їхньої родини, Титана Прародителя. Вона зголосилася стати наступником Урі і вколола собі сироватку Титана, вперше трансформувавшись в тій же печері під каплицею. Нерозумний Титан Фріди поїдає верхню частину тіла її дядька, і вона отримала не тільки сили Титана, які успадкував Урі, а й спогади про світ перед Стінами.

Фріда отримує силу Титана

Фріда отримує силу Титана та всі спогади про світ

Фріда по суті стала "живою книгою" людства і мала силу поширювати інформацію, якщо вона вибрала. Але, як і всі інші до неї, вона перебувала під впливом волі свого предка Карла Фріца і вирішила цього не робити. Фріда вирвала занозу з долоні Хісторії, яку вона отримала, намагаючись перелізти через паркан, Фріда потім закричала на неї за спробу це зробити.

Фріда регулярно відвідувала свою зведену сестру Хісторію на сімейній фермі, виступаючи материнською фігурою, якої не вистачало дівчині. Вона грала з Хісторією, вчила її читати і писати, і часто викладала уроки життя під час своїх візитів. Однак вона закінчувала кожен свій візит, стираючи спогади Хісторії про їхній час разом, щоб убезпечити її.

Фріда з Хісторією

Фріда читає разом з Хісторію

Під час одного з візиту, Фріда прихопила з собою книгу з історію, яку вона читала для Хісторії. Після того, як вона читання книги, вона заохотила Хісторію наслідувати героїню книги, поведінку Крісти, ставлячись до інших люб'язно і жити прямоходячим життям. Фріда була зворушена сльозами радості бажанням Хісторії вирости, щоб бути схожою на неї, і твердо наполягала на тому, що Хісторія зможе жити як вона теж. Потім вона використала свою силу титанів, щоб стерти пам'ять Хісторії і пішла, сказавши, що знову відвідає

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Фріда змінює думку

Фріда змінює думку під впливом волі Першого Короля

У день падіння стіни Шіна, Фріда та решта її родини вирушають до родинної каплиці Рейсс, де вночі на них нападає Гріша Йегер. Вона слухає, як Гріша благає сім'ю Рейс захистити їх від вторгнення Титана. На мить здається, що Фріда готова погодитися на прохання Гріши, але потім вона, здається, змушена змінити свою думку волю Першого Короля.

Гріша з'їдає Фріду

Смерть Фріди

Потім вона сперечається з Грішею з позиції Першого Короля, заявляючи, що людство в Стіні повинно загинути, щоб захистити людство за їх межами. Вона намагається стримати Грішу, заявивши, що він не може володіти владою Титана Прародителя. Вже усвідомлюючи це, Гріша ділиться з Фрідою своєю здатністю Титана бачити спогади свого майбутнього спадкоємця. Він каже Фріді, що майбутнє, яке для них чекає, визначає, що він з'їсть Прародителя і покінчить з королівським родом, але вагається через його застереження у вбивстві дітей.

Сім'я Фріди закликає її вбити Грішу, поки він вразливий, однак Гріша вирішує трансформуватися, перш ніж це можливо. Фріда перетворюється на свого Титана Прародителя та бореться з Атакуючим Гриші. Зрештою вона була переможена Грішею та була з'їдена ним, таким чином отримавши свої сили і спогади. Потім Гріша почав вбивати майже всю родину Рейс, за винятком Рода Рейса.

Подальший сюжет[]

Арка Королівське правління[]

Вона з'являється у сні Ерена, коли він бачить її з власної точки зору, поки вона дивиться у дзеркало і чистить волосся. У снах Хісторії - вона взаємодіє з Хісторією. Коли Ханджі разом з новоутвореним загоном Леві намагаються знайти Ерена та Хісторію, вона доповідає Ервіну про родину Рейс. Вона розповіла, що старша донька Рода, Фріда, була улюбленецею серед селян за свою ввічливість. Вона також відвідувала поля аби подякувати селянам за їхню працю.

Однак через успадковані спогади Ерена - спровоковані Родом і Хісторією, що кладуть руки на спину, поки він прикутий в печеру - виявляється, що вбивця насправді був батьком Ерена Гріша. Коли Ерен пізніше з'їдає свого батька у формі нерозумного Титана, спогади Фріди передаються йому разом з Грішею. Пізніше Род пояснює, що Гріша увійшов до каплиці, аби заволодіти силою Титана Фріди, і вони боролися один з одним у формі Титанів. Род каже, що Фріда володіла непереможною силою, але не мала досвіду, щоб використовувати її для повного потенціалу. Тому вона програла Гріші, який з'їв її і таким чином вкрав її силу.

Род розповідає Хісторії, що Фріда насправді не мертва, оскільки її спогади все ще живі, і він запитує її, чи хоче вона знову побачити свою сестру. Перш ніж вона збирається ввести себе і з'їсти Ерен, Хісторія знову спалахує до відновлених спогадів Фріди в її дитинстві. Вона згадує, що Фріда іноді здавалася одержимою, пишаючись "рішниками", а потім глибоко пригніченою. Вона задавалася питанням, чи турбувала Фріда тягарем спогадів світу. Род розповідає Хісторії, що так, Фріда також успадкувала ідеологію першого короля Рейса, через що вона ніколи не вибирала винищити титанів. Коли він продовжує тиснути на Хісторію, щоб ввести себе, вона пам'ятає, як Імір казала їй жити для себе. І вона набирає сили, щоб кинути Рода на землю і кинутися на допомогу Ерену.

Після того, як Хісторія вбиває батька, вона отримує від нього деякі спогади. В одному з них Фріда говорила йому, що не поступиться привидам предків.

Фріда спілкується з людьми

Фріда спілкується з людьми

Перед своює смертю, Кенні Аккерман згадує дядька Фріди, Урі Рейса, з яким був дуже близький. Урі був попередником Фріди як володар Титана Прародителя. Коли його термін наблизився до кінця, Урі передав їй свої повноваження в ритуалі спадкоємності Рейса, який перетворив Фріду на Титана і з'їв його. Кенні зазначив, що коли він був на слуху королівської сім'ї і він вперше побачив Фріду як нового лідера, він міг бачити Урі в ній, як тільки він побачив її очі і що вона говорила про ті ж речі, які він зробив, такі як любов серед людства і мир.

Здібності[]

Сила Титана[]

Крім звичних здібностей, якими володіють титани і ті, хто має владу титанів, нічого особливо примітного не було видно, що належить до її форми Титана, оскільки вона була досить легко вбита формою Титана Гриші.

  • Титан Прародитель: Через королівську кров, Фріда мала повні здібності Титана Прародителя, проте була недосвічена в цьому. Використовуючи Титана Прародителя, вона мола манінупювати спогадати представників Імір, наприклад Хісторією Рейс. Род називав це "неймовірною силою".
  • Регенерація: Як і всі Титани, він володів здібності відновлювати рани, які для звичайних людей були б смертельними. Після удару облицця від Гріши Йегера, вона почала виділяти пару зі своїх ран.

Відносини[]

  • Хісторія Рейс - Хісторія була молодшою зведеною сестрою Фріди, яку вона любила і доглядала, коли була маленькою. Фріда була єдиним членом сім'ї Хісторії, який ставився до неї з любов'ю і добротою, навчаючи читати і писати, беручи верхи на конях тощо. Хоча Хісторія не мала б пам'яті про ці взаємодії зі своєю сестрою, оскільки вона стирала свої спогади, щоб захистити її. Фріда також побічно відповідала за персону "Кріста Ленц" Хісторія, сказавши їй, що вона завжди добра, щоб вона мала друзів, щоб допомогти їй, оскільки світ повний труднощів. Коли Хісторія сказала Фріді, що хоче бути схожою на неї, старша сестра стала засмученою (оскільки вона була спадкоємицею Титана Прародителя і спогадів про світ і не хотіла, що Хісторія проходила через це) і обійняла свою маленьку сестру, емоційно сказавши їй, що вона в порядку. Фріда, після того, як спогади Хісторії були відновлені, була причиною того, що Хісторія не з'їла Ерена, оскільки вона зрозуміла, що Титан Прародитель змусив її втратити людяність.
  • Род Рейс - Род був батьком Фріди. Завдяки його взаємодії з Хісторією та флешбеками можна зрозуміти, що він любив її понад усе. Після того як Фріда з'їла його брата Урі, він хутчіш побіг витягувати її з Титана. Коли Хісторія зріклась плану Рода, він був шокований, усвідомляючи те що сила та спогади Фріди були втрачені. Перш ніж перетворитись на Титана, він казав що воз'єднається з нею, з її дідом та дядьком. Хісторія отримала декілька спогадів Рода, після того як обезголовила його. Перед цих спогадів була Фріда до та після отримання сили Титана Прародителя. В одному з них вона говорить, що не поступиться привидам предків.
  • Урі Рейс - Урі був дядьком Фріди, колишнім володарем сили Титана Прародителяя. Мало, що відомо про їхні взамодії, однак можна сказати, що вони обидва мали міцні сімейні зв'язки, коли вона плакала перш ніж перетворитись на нерозумного Титана та з'їсти його. Це показує те що, Фріду засмучував той факт, що їй доводеться з'їсти свого дядька
  • Гріша Йегер - Фріда боролась проти Гріши в каплиці Рейсів перед падіння стіни Марія. Вона марно боролась, через нестачу досвіду. Це дозволило Гріші витягнути її з потилиції, з'їсти її, поглинути силу та вбити майже всю родину. Пізніше ця сила передалась його сину, Ерену, котрий став новим власником сили Титана Прародителя.

Вбито людей[]

Цікаві факти[]

  • У міфології ім'я Фріда буквально походить від Богині Фрейї, центрального персонажа багатьох скандинавських міфів. Її ім'я, ймовірно, є одним з багатьох посилань на реальну скандинавську міфологію поряд з такими «Імиром» і «Утгардом».
  • Вона використовувала кусання руки як метод перетворення на Титана. Пізніше цей же метод буде використовувати Ерен Йегер, вивчивши зі спогадів, які він отримав.

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement