Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Фріц (フリッツ Фуріттсу), альтернативна назва Король Фріц (フリッツ王 Фуріттсу-о) - колишній король Стін; однак він був маріонетковим королем, замінником Рода Рейса, справжнього короля на той час. Після перевороту проти влади та смерті Рода Рейса, його місце на троні посілі справжня правителька Стін, Хісторія Рейс.

Він немав відношення до справжньої родини Рейс. Райнер Браун, Бертольт Гувер та Енні Леонхарт спекулювали на тим, що ймовірно є елдійцем, який не належить до підданих Імір.

Зовнішність[]

Фріц був чоловіком літнього віку, він мав довге пряме біле волосся та бороду, що закривало його підборіддя та губи. Його карі очі були затонулими та сморшки довкола. Він носив біле елегантне вбрання, яке було типовим для королів, та королу на голові, хоч і надавав перевагу її не носити. Коли він спить його очі залишаються відкритими.

Особистість[]

Фріц був старим чоловіком, що відповідає його особистості. Через його вік, він виглядав найстаріше серед інших членів дворянства. Він зазвичай виглядав стомленим та тим кому все нудно, тому він мав проблеми з концетрацією. Його літній вік не давав йому правити повністю, саме тому інші члени дворянства робили це за нього та під його іменем.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Фріц та його родина згадується Райнером Брауном, Бертольтом Гувером та Енні Леонхарт коли вони обговорюють плани щодо своєї операції на острові Парадіс. Діти усвідомлюють, що король підроблений та роздумують, те що члени родини є елдійцями, які не є підданими Імір, та отримали владу від стправжньої королівської родини у вигоді відданості та мовчання.

Арка Королівський уряд[]

Фріц прокидається

Фріц здивовано прокидається

Фріц у залі разом з чотирьма іншими дворянинами та членами Військоковї поліції вислуховують пропозиції Рода Рейса щодо роздачі їжі громадянинам. Їхнє обгоровення перериває сповідник. Ауріл приходить та повідомляє усіх, що Род Рейс уже дїє та захопив з собою Ерена Йегера разом з Хісторією Рейс.

Фріц пристуній на суді по справі Ервіна Сміта. Він весь суд спить тому інші четверо дворянина говорять за нього. Коли Даріус Заклай втручається до зали та арештовує дворянин, Ауріл в гніві будить Фріца, який здивовано прокидається та питає чи настав час їсти. Його також арештовують разом з дворянинами.

Advertisement