Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі
Ерен ... Причина, по якій ти не міг врятувати свою матір - це те, що тобі не вистачило сил. Причина, по якій я не зміг поборотися з титаном - мені не вистачило хоробрості!
— Ханнес до Ерена

Ханнес (ハンネス Ханнесу?) — член та капітан підрозділу Гарнізону (部隊長 Butaichō?). Він був другому сім'ї Йегерів та був відповідальний за порятунок Ерена та Мікаси від Титана.

Зовнішність[]

Ханнес був високим чоловіком з розвиненою тілоструктурою, коротким світлим волоссям та тонкими темними вусами. Він носив стандартну уніформу Гарнізону разом соросчкою під низом.

Особистість[]

Ханнес був добрим та добродушним чоловіком, який любив випив у вільний від роботи час. Він глибоко турбувався за Ерена, Мікасу та Арміна. Він доглядав за ними після смерті Карли. П'ять років потому після падіння стіни Марія, він став більш серйозним солдатом та серйозніше ставився до Титанів, до того він був готовий вмерти, якщо це стосувалось безпеки Ерена.

Він ганьбив себе за боягузтво п'ять років тому, і чекав ще однієї зустрічі з Титаном котрий з'їв матір Ерена, Карлу Йегер, аби помститися за її смерть та відплатити за свої помилки минулого.

Предісторія[]

Коли Кіт Шадіс знайшов цивільну особу за Стіноб Марія, чоловік був ув'язнений за те, що самовільно покинув Стіни, і Ханнес був розміщений у своїй тюремній камері, щоб спостерігати за ним. П'яний під час служби, Ханнес був здивований, що будь-хто, крім Розвідкорпусу, буде «досить дурним», щоб покинути Стіни, припускаючи замість цього, що чоловік, можливо, покинув Стіни в стані алкогольного сп'яніння, пояснюючи свою втрату пам'яті.

Чоловік, Гріша Йегер, незабаром почав працювати лікарем у районі Сігансії. Коли в окрузі спалахнула чума, дружина Ханнеса була серед хворих, яких врятували, коли Гриша розробив ліки; борг перед Йегерами, який він вирішив погасити.

Ханнес зупиняє Хюґо

Ханнес зупиняє Хюґо від бійки

Перед падінням стіни Марія, Ханнес проводив свій вільний час випиваючи та спілкуючись з товаришами в районі Сігансія. В один день, Ерен вступив у бійку з трьома хлопцями, які вкрали хліб у Арміна, і продавець вина кликав солдатів Гарнізону аби ті втрутились у бійку. Проте, п'яний Ханнес відповідає, що скоро прийде той хто краще з цим всім розбиреться. В цей момент, прибуває Мікаса для порятунку Ерен з Арміном позаду. Ханнес з товаришами вболівають за дітей, коли ті б'ються, поки продавець не кидає пляжку в обличчя Хюґо, називаючи його дармоїдом. Коли Хюґо намагається вдарити продавця, його зупиняє Ханнес та стверджує, що той говорить правду, поки продавець не вдаряє кулаком на обличчю Ханнеса. Між двома чоловіками зав'язується бійка, поки її перериває офіцер Війської поліції та зупиняє їй, змушуючи трьої кривдників та Ерена втікти.

Навички[]

Характеристики: Ханнес
Навик бою
7/10
Iніціативність
8/10
Iнтелект
6/10
Командна робота
9/10
Випивка
8/10

Навігація[]

[ Джерело ] Гарнізон
Гарнізон Логотип
Командувач Дот Піксис
Капітани Кіц ВелманКарстенХаннес
Командири загонів Ян Дітріх Ріко БрженскаМітабі Ярнах
Інші члени Анка РейнбергерГуставХюґо Філ
Колишні члени Флок ФорстерГордон Сандра Самуель Даз Лобов
Advertisement