Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Шіна Фріц (シーナ・フリッツ Шіна Фуріттсу) - наймолодша донька прародительці Імір Фріц. На честь неї пізніше буде побудована стіна Карлом Фріц з Титанів у Стінах, стіна Шіна.

Біографія[]

Понад 2000 років тому, Шіна народилась у короля Фріца та його рабині Імір Фріц разом з своїми сестрами Марією та Розою. Після смерті її матері, під час спроби замаху на короля, Шіна та її сетри були змушені миттєво почати поїдати тушу їхньої матері за наказом свого батька, аби сила Титана Імір не була втрачена. Це спрацювало і вона отримала силу Титанів разом зі своїми сестрами. Вона сприяла розвитку імперії свого батька, який сказав їй та сестрам народжували якможна більше дітей і після їхніх смертей, дозволючи їм з'їдати їхні хребти для передачі сили. Цей процес би поторявся з покоління в покоління для розцвіту Елдії та її пануванням наж світом.

Подальший сюжет[]

ЇЇ сила була передана невідомому наступнику, саме зробили її сестри, поділившись на Дев'яти Титанів, які продовжували б служити Елдії. Понад 1,800 років після смерті Імір Фріц та її доньок, Карл Фріц побудував Стіни на Острові Парадіс з безліч Колосальних Титанів. Ці Стіни скоро будуть названі на честь Шіни та її сестри, одна з як раз Стіна Шіна.

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement