Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Юрген (ユルゲン Yurugen?) - член Розвідкорпусу, що брав участь у 57-й експедиції за стінами.

Зовнішність[]

Юрген був хлопцем середнього зросту, мав довге коричневе волосся, яке він тримав зав'язаним у хвіст зеленою пов'язкою та чуб, щоб покривав весь його лоб. Він мав сірі очі та носив стандартну уніформу Розвідкорпусу разом зі зеленим плащем.

Особистість[]

Юрген був безросудливим хлопцем, не послухавшись наказу своїх наставників та поставити цілу групу під небезпеку, аби лиш забрати тіло їхнього друга Івана. Його безросудливість пізніше приведе до його смерті. Коли його товариш Іван був вбитий, він продемонстрував більше зібраності аніж Дітер, проте він все рівно не послухався наказу аби забрати тіло. Перед своєю смертю, він виражав сильний страх та шкодування, так як він був з'їдений Титан так і не досягнувши того, що намагався виконати.

Історія[]

57-а експедиція за стінами[]

Юрген та його друг Дітер сперечаються з командиром Ервіном Смітом, наполягаючи на тому аби повернутись до Лісу гігантських дерев та забрати тіло їхнього друга, Івана. Юрген додає те що, Іван є другом їхнього дитинства та те, що він знав його батьків. Попри це Ервін та Леві відкидають їхнє прохання.

Смерть Юргена

Смерть Юргена

Не сприйнявши наказ командування залишити позаду тіла загиблих, яких не вдалось дістати, Дітер та Юрген діють проти наказу та ідуть забирати тіло самотушки. В результіті, стадо група Титанів переслідує їх, коли вони біжать у сторони розвідників. Один з Титанів хапає Юргена з коня та ковтає його живцем.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement