Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Ян (ヤン Йан) - жителька Підземного міста та друг Леві Аккермана, Фарлана Черча та Ізабель Магнолію.

Зовнішність[]

Ян був хлопцем високого зросту з коротким світло-каштановим волосся, яке широкок розкриває його лоб. У нього були очі такого ж кольору та коричневі тонкі брови. Він носить червону жилетку разом з білою сорочкою під низом. Як і Фарлан, він носить довгі коричневі чоботи та темно-зелені штани.

Особистість[]

Він був показаний спокійним та поважливим особою щодо жителів Підземного міста.

Біографія[]

Вибір без жалю: частина перша[]

Ян був жителем Підземного міста, якому ще платив Фарлан Черч. Оскільки Фарлан знав про потреби на лікування його хворої ноги, він дав йому більше грошей аніж зазвичай, що досить здивувало Яна.

Пізніше, Яна на кареті відвозять у медпункт в Стіни Шіна для кращого лікування. Ніколас Лобоф відправив його у медпункт, аби Леві та його товаришів не мали зайвого клопоту для праці.

Відносини[]

  • Фарлан Черч - Ян дякував Фарлану за гроші, які він його дав для лікування хворої ноги. Він був здивований коли Фарлан дав йому більше грошей, аніж зазвичай.
  • Леві Аккерман - Рішення Леві допомагти Лобофу полягало у допомозі Яна у кращому лікуванні в медпункті в Стіні Шіна.
Advertisement