Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Ґрайс (グライス Гурайсу) - член організації Елдійських Реставраторів.

Зовнішність[]

Ґрайс був молодим чоловіком середнього зросту та хорошої тілобудови. Він мав світле волосся разом з коричневими очима. Він носив білу сорочку з ґудзиками та чорні штани. В знак членства в організації Елдійських Реставраторів він мав шрам у формі ікса на правому плечі.

Особистість[]

Ґрайс показував себе відкритим та спокійним до Гріши та до інших членів організації на початку. Проте, зустрічаюсь лицем до небезпеки у нього була схильність до паніки та говорити все перш нід думати. Він не міг спокійно та тверезо мислити у складних ситуаціях.

Біографія[]

Шрам Ґрайса

Ґрайс показує свій шрам

Під час візити до клініки Гріши, Ґрайс показує шрам на знак членства в організації та розповідає про долю його сестри Фей, пропонуючи приєднатись до Елдійський Реставраторів. Гріши був пристуній на таємній зустрічі Реставраторів. Коли Гріши прочитує документи надані Філліном, Ґрайс вражається його здатністю їх прочитати, попри те, що Гріша заявив що не зрозумів усе написане.

Ґрайс плаче

Ґрайс пробивається на сльози від відчуття зради

Через кілька років, Ґрайс та інші члени Елдійських Раставраторів були заарештовані за нелегальну діяльність та закатовані, перш ніж були висланими на острів Парадіс для перетворення на нерозумних Титанів. Ґрайса несуть на верх стіни, де він просить не перетворювати його на Титана. Коли той знаходить Грішу, то відчув себе зрадженим та почав звинувачувати Грішу та його сина у долі організації. Його пинає сержант-майор Ґрос, скидаючи його з краю стіни. Коли іншими члени організації перетворюються на нерозумних Титанів після введення спиномозкової рідини, вони наздоганяють та з'їдають Ґрайса, коли той нагався безуспішно втікти.

Advertisement